Montserrrat Agulla, Paret o similar

Aa) La Codolosa 1 (6) Aa) La Codolosa 3 (6) Aa) La Codolosa Central (16) B) Ag 422 (1) B) Ag. Mare (2) B) Agulla Antoni Rosich (1) B) Agulla del Mirador (4) B) Agulla del Pla dels Ocells (2) B) Agulla dels Espeleolegs (1) B) Agulla dels Set (2) B) Agulla Dionis (1) B) Agulla Manolito Garcia (1) B) Bacallà (1) B) Bessona Inferior (1) B) Bola de la Partio (1) B) Boteruda (1) B) Boteruda del Gra (2) B) Camell de Sant Jeroni (2) B) Cap d'en Calventus (2) B) Cap de Guerrer (2) B) Cap de Mort (3) B) Cap del Serrat de S. Joan (1) B) Cara de Mico (7) B) Caragolet (2) B) Carnavalada (2) B) Contrafort de la Palleta Est (2) B) Contrafort de Sant Pau Vell (2) B) Contrapuntal de l'Albarda Castellana (2) B) Cota 339 (2) B) Cua de Bacallà (2) B) Dels Tres o CNT (3) B) El Barretet (2) B) El Bisbe (2) B) El Cavall Bernat (1) B) El Farao (1) B) El Faraonet (1) B) El Frare de Baix (1) B) El Gerro (2) B) El Lloro (1) B) El Pas del Príncep (1) B) El Pingüi (3) B) El Porró (1) B) El Rave (1) B) El Setrill (2) B) El Timbaler del Bruc (2) B) El Xumet (3) B) Els Estalvis del Porró (1) B) Els Graus (5) B) Enclusa de Frares (2) B) Escorpí (2) B) Frare de Baix del Clot de la Monica (2) B) Frare Gros (2) B) Ganivet dels Diables (1) B) Gegant Encantat (2) B) Gorra Frigia 1 (9) B) Gorra Frigia 2 (7) B) Gorra Marinera (4) B) L'Aglà (2) B) L'Anec (1) B) L'Arbret (2) B) L'Elefant (1) B) L'Esquelet (1) B) La Bandereta (2) B) La Boleta del Portell Estret (1) B) La Cadireta (1) B) La Cajoleta (2) B) La Corona de La Reina (4) B) La Doble (2) B) La Granota (1) B) La Inclinada (2) B) La Mamella (3) B) La mamelleta (1) B) La Momia (1) B) La Momieta (1) B) La Monja (2) B) La Nina (2) B) La Palleta (2) B) La Palleta baixada (1) B) La Panxa del Bisbe (2) B) La Paparra (2) B) La Pastereta (8) B) La Pelada (1) B) La Peluda (1) B) La Portella Petita (1) B) La Prenyada (2) B) La Presidenta (2) B) La Proa (2) B) La Reina (4) B) La Saca Gran (2) B) La Salamandra (2) B) La Talaia dels Enginyers (2) B) La Trumfa (1) B) La Xepa (2) B) Magdalena Inferior 1 (5) B) Magdalena Inferior 2 (2) B) Magdalena Superior 1 (5) B) Magdalena Superior 2 (4) B) Mirador dels Ermitans (2) B) Miranda de Can Jorba (6) B) Miranda de la Portella (1) B) Miranda de les Boïgues (4) B) Miranda de les Magdalenes (3) B) Miranda de Sant Benet (1) B) Miranda de Sant Joan (4) B) Miranda de Sant Joan Est (1) B) Miranda de Sant Onofre (3) B) Miranda de Sant Pere (10) B) Miranda de Santa Magdalena (1) B) Miranda del Pas dels Francesos (3) B) Miranda del Princep (2) B) Montgros (2) B) Mur Encaixonat (1) B) Pared de l''Esperança (2) B) Paret de Diables (1) B) Paret de l'Aeri (1) B) Paret del Pont (2) B) Paret dels Trons (1) B) Placa Roofs (2) B) Plecs del Llibre (1) B) Pollego Oest (2) B) Portella Petita (2) B) Portella Superior (3) B) Processó dels Monjos (2) B) Punta Pam a Pam (2) B) Ratpenat (2) B) Roca De Sant Cugat (2) B) Roca de Sant Martí (2) B) Roca de Sant Salvador (1) B) Roca dels Col.leccionistes (2) B) Roca dels Corbs (2) B) Roca dolça (2) B) Roca Gran de la Portella (1) B) Roca Gris (2) B) Salvat Papasseit (1) B) Salvat Papasseit B) Bacallà (1) B) Sant Jeroni Oest (2) B) Savina Inferior (1) B) Sense Nom (1) B) Sentinella (2) B) Serrat de les Garrigoses (2) B) Serrat de les Onze (4) B) Serrat del Moro (1) B) Serrat del Muntaner (8) B) Serrat dels Monjos (3) B) Serrat dels Tudons (2) B) Talaia Gran (1) B) Tonsura - La (1) B) Ullal de La MAgdalena (5) B) Veïna del Gerro (2) B) Veïna del Musclet (1) B) Xepa - La (1) B)Serrat de les Onze (1)

divendres, 16 de setembre de 2011

El Timbaler del Bruc

Tambor
Gerro

Aproximació  :

Des de el Bruc, seguint el carrer / carretera, passem els Bars i al davant de les escoles, agafar el carrer de la dreta, senyalitzat, direcció “Can Salses” “Refugi Vicenç Barbe” etc, baixar desprès seguin els indicadors del Refugi agafa a ma esquerra pesarem algunes cases i entrarem a una pista anar seguint-la, sempre el indicador del Refugi.

Al cap de un curt tram trobarem un petit espai a la nostre dreta, en aquet punt deixem el cotxe. Davant nostre i a l’esquerra la pista que va en direcció al Refugi i a la nostre dreta un camí ample, que seguirem una estona fins una fita gran que marca, a la nostre dreta, la entrada del camí a la Cova de l’Arcada, el seguim i quant em fet una pujada i el camí fa un fort gir a la dreta, nosaltres em de seguir recte (esquerra) El Timbaler el tenim davant nostre i es quasi impossible perdre’s, amunt seguint un petit camí que porta al Gerro, al passar per sota del Timbaler, recte a munt.
Descens  :

Des de el cim anar en direcció oposada a la via, es a dir a l’Oest (mes o menis), baixar a un mini collet i anar a l’esquerra, traçats de camí, a buscar el Gerro, hem de baixar aquesta canal lo mes còmodament possible, al seu peu passa el camí que em seguit en l’aproximació, seguir-lo en sentit invers.

Via  :  Francesc Sardans Fàbregas
  Atenció els Vº colla, i els pitons poden tindre una vida precària

El Gerro
Via : Africa

Veina del Gerro
Via : Dels Nets

corvus ha dit...

ATENCIÓ:
Sembla ser que un taliban que pujava per l'Aresta Brucs no li ha agradat la R3 d'aquesta via i s'ha endut la xapa del parabolt i a matxucat l'esparrec deixant-lo irrecuperable. Ara només resta a la reunió un espit del 8 i no hi ha posibilitat de reforçar. Ara cal tirar fins el cim (llavors el llarg és de 45 metres i la via de tres llargs de corda) o muntar abans, a la reunió de la via “Ivan”, que está a la dreta a sota del sostre (llavors queda un pendul maco per als segons de corda).
El més curiós de tot és que l’Aresta Brucs (segons he vist a les guies) no trepitja aquesta reunió ja que puja per l’esquerra d’aquesta.
Bé, si aneu, esteu avisats.
A eltercergradista.wordpress.com penjarem fotos de la R destroçada.