dissabte, 24 de setembre de 2011

La Codolosa 2


La Codolosa 2




Un racó agradable per fer una matinal, rapida o un capvespre agradable.
Aproximació  :
El  camí, que se esta imposant, surt de la part superior de Collbató,  Aparquem el cotxe al cap de munt de Collbató, hem pujat per el carrer dels Graus i aparquem a la cruïlla del carré de la Drecera, seguim aquest carrer a munt i al cap de pocs metres el camí es divideix en dos, el que va a l’esquerra i que va als Graus i el de la dreta que ens deixarà al peu de La Codolosa, tot plegat entre 5 i 10 minuts

Un altre camí es per la carretera que va de Collbató a Monistrol i  tot seguit el trencall que porta a les Coves de Salnitre, abans de arribar un petit “xiringuito” (La Salut) amb taules permetrà que deixem el cotxe i si ho volem podrem fer un veure al baixar.

Baixada :
Cada via te els seus propis Ràpels o a la via del costat, normalment les reunions estan equipades per baixar en ràpel.

Una opció es pujar una mica amunt fins trobar el corriol que rapida i còmodament ens portarà al camí conegut com la drecera de Fra Garí i que ens deixarà, quasi a tocar del cotxe, si em pujat per el interior del poble de Collbató

Per informació general telefonar al Patronat 93-402-46-00

Una descripció del lloc, la trobareu a :
Josep Monistrol
Dels Joans's

3 comentaris:

Joan B ha dit...

Ei Guillem

Veig que has posat al bloc una de les vies que vaig obrir a la Codolosa i que per veure la ressenya hi poses un linc a la web de Ressenya.
Ja et vaig dir que podies posar lincs al meu bloc a on hi tinc totes les ressenyes

Salut i a tibar

Guillem ha dit...

Hola Joan, ja ho vaig veure.
Lo que passa es que com soc bastant anàrquic i descontrolat, me he de imposar un ordre, de moment he repassat, de la primera a la ultima ressenya publicada a : El col•leccionista de vies (va ser la primera i tot van ser dubtes i agafar la metodologia, desprès vaig repassar de dalt a vaig la “Escalatroncs” ara estic amb “Ressenya”, tot seguint un ordre de visualització i uns paràmetres de vies.
Els meus paràmetres son :
- No mol difícil (Vº màxim algun pas de Vº+) si tenen algun pas mes difícil que es pugui fer trampa
- Poc risc
- Majoritàriament Equipades (com a mol, algun reforç)

Les ressenyes que al meu entendre (quasi totes les vies, que publico, les he fet), no compleixen aquets paràmetres no les poso.

Ja te arribarà el torn i et repesaré de la primera a la darrera.

Una forta encaixada, company

Guillem Arias

Guillem ha dit...

Fet

Guillem