dilluns, 14 de maig de 2012

La Rampa La Codolosa

12-05-2012
La Codolosa
Via : La Rampa



Avui dissabte hem fet una matinal calorosa.
La via es de bona roca,   assegurances correctes, 
El Sergi  s'aixeca del terra com si res...... jejejeje, i va fent plàcidament, sembla fàcil, però . . . . . No, 

Cap al mig del llarg, una placa preciosa, que Ell puja tot saludant al personal i que desprès Jo passaré ...... en A0 
Entrada en la R-,1 als 55 metres 
 
El Sergi al primer pas de la via
Lo mes difícil per a Mi, ha estat el pas de entrada... i es que se ha de pujar mol la cama i el genoll no me ha donat  . . . . . mmmmm,
Jo anava inclinant el cos cap a un costat a veure si podia suplir 

la falta de elasticitat........ plaaasss ....  aquí ha guanyat la Gravetat,  com excusa, es bona.. no?,  sort que anava de segon per que ..... me he quedat amb el cap a un pam de terra i un cop al peu.

El Sergi saludant al personal
 Ara em toca a mi,  els mol bandarres, no mes preguntant ;  amb el cop al peu, es convenient que pugis ?  ..... pos...... Si, em toca i no em treure-ho, aquet dret . . . . bandarres.
El segon llarg arriba fins el gran Jardí,  per entre mig, passa per varies reunions de altres vies..... això es un “merde”, se inicia amb un díedre mol maco, que es puja anar-hi anant i que el trobo mol ben assegurat, 

El Víctor se la mira am posat seriós
desprès de passar una reunió una placa preciosa, que per reforçar la seguretat, escassa, se ha de posar un friend amb un lloc de manual, 

Realment as de portar la artilleria per una sola assegurança, això son ganes de........
El Guillem fen L-2



Mentre feia el llarg em sento com xafat,  em canso com un verro.... sense saber per que, a la que paro a la R-2 i asseguro la pujada als companys, em dono 
compte..... a caigut una massa de aire Saharià i me ha deixat xafat, els companys arribant a la R-2,  Jo bufo com un Búfaaaal . . . . .  per sort, Ells també bufan.... però menis.











Travessar tot el jardí, caminant, es tot un suplici, per a Mi, per Ells no tant.

La Segona part

 
El Víctor en la primera part de dalt
Em anat a petar un parell de metres de a on esta la R-2 bis, de la nostre via, decidim seguir per la nostre i fem un petit flanqueig a l’esquerra, per retrobar-la, desprès recte a munt, li toca al Víctor i torna a sortir un parell de metres a la dreta de la “nostre” reunió, llarg mol curt, així que reclama el dret a fer aquest últim tros
El Víctor en la segona part de dalt




Decideix no anar a buscar els últims metres per la “nostre via i tira recte amunt, per una línia de xapes, un pas de A0 i  un de pedal el deixant un altre cop, tocant pedra, llarg mol curt però curiós.
El Víctor, El Guillem, El Sergi




Per informació general telefonar al Patronat 93-402-46-00


Per l’aproximació, descens i mes informació clickar aquí :
http://blogdelguillem.blogspot.com/2011/09/la-codolosa-2.html