dimarts, 31 de juliol de 2012

Gorra Frígia Via : Lo Tio Gos



16-07-2012
Gorra Frígia
Via  :  Lo Tio Gos
Gorra Frígia,  Via : Lo Tio Gos


El Joan Marc a  L-1
 El Sol “apreta” i canvien de plans tot anant a buscar una mica de ombra, últimament es una constant això de que ens cansem amb unes aproximacions de “pa sucat amb oli”.
El Joan Marc a  L-1























Desprès de denotats  esforços i de experiències pròpies del “Filo del Ridícul” arribem a peu de via, el col·lega fa un munt de temps, anys en la escala  psico / galàctica del sentiments, total que aprofito la ocasió de ....”Te has de superar”, “Eres Güeno” etc etc per no fer res i quedar com un Senyor.
Li passo la punta de les dues cordes li col·loco una canya lligada al casc i una borsa de cacauets i ves a buscar-los.
Així es com l’enganyo....jejejejeje





El Joan Marc a L-2
Inici del L-2
El primer llarg es mol maco, de una pedra extraordinària ben assegurat, clar ho vaig assegurar Jo, que soc mol covard. Puja xino xano aprofitant la ombra.
 
El segon llarg es mes curt però la pedra continua sent de primera amb dos passets.
 
El tercer, facilon però distret es deixa fe amb un aire, un pic fresquet, que ens fa gaudir de un dia de sol encantador i sense calor.
El quart es un tràmit i el Nen magnànim me el deixa fer de primer.... per que no em queixi
El Joan Marc solucionant el darrer llarg








Ara arriba La Guinda, en comptes de sortir per el meu itinerari, el original, sortim per el darrer llarg de La Lajarin, que es mes maco i ara esta reequipat mol dignament. 

Be Jo ja em presento com el “Salvador” disposat a fer aquet darrer llarg que es mes difícil i....no va el Joan Marc i se em queda mirant d'a dalt a  baix..... Soooo, a on vas ..? aquest es meu ... jo, es mes fort, així que li dic de tot ........ “abusa... abusa.. iaios” , ni cas, va, el bandarra i se la fa tota de primer i a sobre la gaudeix com un barrufet rialler.










Un cop a dalt esta mes content que un xinxó ........  Jo també.

El Guillem i El Joan Marc



Per informació general telefonar al patronat 93-402-46-00
Per mes informació clickar aquí  :