Montserrrat Agulla, Paret o similar

Aa) La Codolosa 1 (6) Aa) La Codolosa 3 (6) Aa) La Codolosa Central (16) B) Ag 422 (1) B) Ag. Mare (2) B) Agulla Antoni Rosich (1) B) Agulla del Mirador (4) B) Agulla del Pla dels Ocells (2) B) Agulla dels Espeleolegs (1) B) Agulla dels Set (2) B) Agulla Dionis (1) B) Agulla Manolito Garcia (1) B) Bacallà (1) B) Bessona Inferior (1) B) Bola de la Partio (1) B) Boteruda (1) B) Boteruda del Gra (2) B) Camell de Sant Jeroni (2) B) Cap d'en Calventus (2) B) Cap de Guerrer (2) B) Cap de Mort (3) B) Cap del Serrat de S. Joan (1) B) Cara de Mico (7) B) Caragolet (2) B) Carnavalada (2) B) Contrafort de la Palleta Est (2) B) Contrafort de Sant Pau Vell (2) B) Contrapuntal de l'Albarda Castellana (2) B) Cota 339 (2) B) Cua de Bacallà (2) B) Dels Tres o CNT (3) B) El Barretet (2) B) El Bisbe (2) B) El Cavall Bernat (1) B) El Farao (1) B) El Faraonet (1) B) El Frare de Baix (1) B) El Gerro (2) B) El Lloro (1) B) El Pas del Príncep (1) B) El Pingüi (3) B) El Porró (1) B) El Rave (1) B) El Setrill (2) B) El Timbaler del Bruc (2) B) El Xumet (3) B) Els Estalvis del Porró (1) B) Els Graus (5) B) Enclusa de Frares (2) B) Escorpí (2) B) Frare de Baix del Clot de la Monica (2) B) Frare Gros (2) B) Ganivet dels Diables (1) B) Gegant Encantat (2) B) Gorra Frigia 1 (9) B) Gorra Frigia 2 (7) B) Gorra Marinera (4) B) L'Aglà (2) B) L'Anec (1) B) L'Arbret (2) B) L'Elefant (1) B) L'Esquelet (1) B) La Bandereta (2) B) La Boleta del Portell Estret (1) B) La Cadireta (1) B) La Cajoleta (2) B) La Corona de La Reina (4) B) La Doble (2) B) La Granota (1) B) La Inclinada (2) B) La Mamella (3) B) La mamelleta (1) B) La Momia (1) B) La Momieta (1) B) La Monja (2) B) La Nina (2) B) La Palleta (2) B) La Palleta baixada (1) B) La Panxa del Bisbe (2) B) La Paparra (2) B) La Pastereta (8) B) La Pelada (1) B) La Peluda (1) B) La Portella Petita (1) B) La Prenyada (2) B) La Presidenta (2) B) La Proa (2) B) La Reina (4) B) La Saca Gran (2) B) La Salamandra (2) B) La Talaia dels Enginyers (2) B) La Trumfa (1) B) La Xepa (2) B) Magdalena Inferior 1 (5) B) Magdalena Inferior 2 (2) B) Magdalena Superior 1 (5) B) Magdalena Superior 2 (4) B) Mirador dels Ermitans (2) B) Miranda de Can Jorba (6) B) Miranda de la Portella (1) B) Miranda de les Boïgues (4) B) Miranda de les Magdalenes (3) B) Miranda de Sant Benet (1) B) Miranda de Sant Joan (4) B) Miranda de Sant Joan Est (1) B) Miranda de Sant Onofre (3) B) Miranda de Sant Pere (10) B) Miranda de Santa Magdalena (1) B) Miranda del Pas dels Francesos (3) B) Miranda del Princep (2) B) Montgros (2) B) Mur Encaixonat (1) B) Pared de l''Esperança (2) B) Paret de Diables (1) B) Paret de l'Aeri (1) B) Paret del Pont (2) B) Paret dels Trons (1) B) Placa Roofs (2) B) Plecs del Llibre (1) B) Pollego Oest (2) B) Portella Petita (2) B) Portella Superior (3) B) Processó dels Monjos (2) B) Punta Pam a Pam (2) B) Ratpenat (2) B) Roca De Sant Cugat (2) B) Roca de Sant Martí (2) B) Roca de Sant Salvador (1) B) Roca dels Col.leccionistes (2) B) Roca dels Corbs (2) B) Roca dolça (2) B) Roca Gran de la Portella (1) B) Roca Gris (2) B) Salvat Papasseit (1) B) Salvat Papasseit B) Bacallà (1) B) Sant Jeroni Oest (2) B) Savina Inferior (1) B) Sense Nom (1) B) Sentinella (2) B) Serrat de les Garrigoses (2) B) Serrat de les Onze (4) B) Serrat del Moro (1) B) Serrat del Muntaner (8) B) Serrat dels Monjos (3) B) Serrat dels Tudons (2) B) Talaia Gran (1) B) Tonsura - La (1) B) Ullal de La MAgdalena (5) B) Veïna del Gerro (2) B) Veïna del Musclet (1) B) Xepa - La (1) B)Serrat de les Onze (1)

dijous, 16 d’agost de 2012

Òptima Gorra Frígia

12-08-2012
Gorra Frígia
Via  :  Òptima

Siiiiiii, una nova via i es que aquet estiu me han deixat orfe de companys i així que vaig alternant un dia per anar a obrir i el següent platja i sofà, quin gran invent el sofà ...!!!

No és cap virgueria, penso que els habituals detractors, tenen munició per criticar-me, ...acertadament.
Els que no mes volen gaudir de la cervesa tenen una excusa per fer-lo, anant a fer aquesta via, que a l’estiu esta quasi a la ombra i que te les xapes amb generositat per el grau que te.

En fi ... aneu i així la podreu aplaudir o degradar-la, a gust del consumidor.

Comença a l’esquerra de la “Lajarin”, quan fem la aproximació des de el camí de Gorros i una vegada passat aquet, agafem un curt i dret corriol que ens mena a un collet davant de la part Nord-oest  de la Gorra Frígia, a les hores una baixada rocosa ens porta al inici del bosc..... be aquí, uns dos metres  a la nostre esquerra, comença la via.

L-1 Comença al peu de un arbre, que ens protegeix l’esquena, un parell de passos, verticalots, ens portant a buscar una zona  vertical i amb, contades, però bones presses, en aquest punt, Jo, he fet tres passos de Aeo, desprès segueix en lliure mol difícil, mica a mica per verticalitat i arriba a la R-1 ,  45 metres i 16 xapes.

L-2 Se surt cap a la dreta, quasi caminat, pesem un metre descompost per arribar a una placa de pedra bastant bona i senzilla de escalar, es van alternant els passos mes fàcils, amb alguns de mes fins, arribem plàcidament a la R-2,  45 metres  i  11 xapes.

L-3 Se surt cap a l’esquerra per pedra bona, que quan arriba a la part dreta es torna “Podrida” i  escullo aquesta paraula expressament per que no se aguanta pedra sobre pedra, esta Podrit, he posat unes xapes seguides per que les mans tinguin un lloc segur per agafar-se, per els peus amb atenció es trobant petites lleixes de les pedres que han caigut, desprès minva la dificultat i la qualitat de la pedra millora passant a “Descomposta”, llarg no gaire agradable però te un cert grau de curiositat, mol protegit, per evitar, dintre de lo possible, ensurts desagradables, se arriba al bosquet a on trobem la R-3, 35 metres  i  15 xapes

L-4 Una petita tendència a la dreta i desprès a munt amb tendència a l’esquerra, al principi mol a prop de la Lajarin, desprès agafa distancia, pedra excel·lent, grossa i cantelluda, tot un plaer, ens porta  a la R-4, a tocar del cim, 45 metre  i  13 xapes

El temps i la gent diran si val la pena de anar.

Per informació general telefonar al patronat 93-402-46-00

La aproximació la trobareu clickant aquí  :

Toni Hilla i Alòs ha dit...

Bones
Aquets diumenge hem fet saltar algunes llastres de la tercera tirada, unes quantes cordades més i el podrit anirà desapareixent
Una cosa tinc unes fotos teves dels dia que feies la repetició de la “Escalada Virtual” i no se com fer-te-les arribar
Toni hilla

Company guillem.aa@telefonica.com
aqui em pots envia les fotos i gracies

Joan B ha dit...

Hola Guillem

Gràcies per equipar noves vies.
Aquest dissabte la vaig anar fer amb la meva filla i la vaig trobar maca malgrat la 3a. tirada que encara te molt roca podrida.
Únicament voldria fer-te una critica positiva. Hi ha un parell de bolts, crec que en la 3a tirada, que quan els xapes el mosquetó treballa sobre una pedra i fa palanca i podríem trencar-se en cas de caiguda.
Personalment penso que en algun tram hi ha massa parabolts, però com se sol dir, si no vols no els xapis.
Gràcies de nou.

Salut i a tibar.

Guillem ha dit...

Me alegro de que la via mereixi la teva aprovació, sempre ben valorada per mi.
Te que ser un goig que la hagis compartit amb la teva filla, treballaré, si puc, per fer-te mes vies a les que la puguis portar.
Una abraçada

Anònim ha dit...

Hola Guillem!

som els companys que ens vam trovar al cami de gorros ahir dissabte a la tarda.
Bona feina! felicitats.
T'haig de dir que la tercera tirada no està tant malament com ho pintes, em va sorprendre trovar-me aquella canal allà. La vaig trobar bonica e interessant!.
Serà un plaer per mi si un dia conicidim i podem escalar una via Junts.
Fins aviat!

Eduard Peña

Guillem ha dit...

Quan vulguis ..... tens el meu e-mail ?
guillemz@telefonica.net

Anònim ha dit...

Hola Guillem, ens coneixem de alguna vegada amb el Joan Prunera. Aquest dissabte hem fet la via, per mi a estat una bona elecció, després de l' accident a la cama i la lenta trecuperació fisica i moral que he tingut (anys m'ha costat) m'he vist amb cor de tirar de primer, i aquesta via es ideal per anar agafant el punt. T'ho agraeixo de tot cor. L'he fet sencera al capdavant, sense cap A0 i es molt factible V+ máxim. El llarg trencat l'he trobat molt sanejat, i mirant s'ho be surten unes preses bones i segures que et permeten gaudir d'una escalada mes maca del que sembla. I el darrer llarg un disfrute total.