Translate

Cercar en aquest blog

divendres, 7 de setembre del 2012

La Codolosa Josep Monistrol


30-08-2012
La Codolosa
Via : Josep Monistrol





Pas de entrada



Dia Rufo, ja tocava sembla que plourà, així que la via que volíem anar queda per un altre dia.
A veure si tenim sort i m’entres esmorzem comença a ploure.
Be desprès de omplir la panxa, sembla que no plou, encara que Montserrat esta quasi coberta per els núvols baixos i de tant en tant cauen quatre gotes.
Pas de flanc



Decisió obvia . . . . a La Codolosa.                 
Arribats al peu veiem uns que acaben un itinerari, que no coneixem.. .els hi preguntem i resulta ser la via “Josep Monistrol” de la factoria Masó, ens hi fiquem.... haaaa, resulta que si, que els dos companys ja la han feta, be ara ja hi som, a mes Jo no la he fet i no tenia ni idea.
Comença el Martí un pas no fàcil, per entrar i desprès fa reunió mol a prop a 10 o 15 metres amb una reunió que resulta no ser de la via, però això ho sabrem al baixar i buscar la ressenya, m’entres l’Esteva i Jo anem pujant comença a ploure, no mol intensament, quatre gotes.



Que faig aquí..??  
últim pas de la via
Ara segueixo Jo per un patit díedret , ara si ara plou un xic mes, un pas curiós de flanqueig a la dreta, assegurat per un pitó, i unes plaques mol maques, encara que no estan ben xopes, amb lo que se ha de prestar atenció.
Una vegada a la reunió, segons la ressenya la primera, segueixen les quatre gotes.
Al companys això del aigua no els agrada, així aprofito la ocasió per seguir fent de primer, que dona mes “gustirrinin”, aquesta si que ja plou amb una mica mes de intensitat i per lo tant la pedra esta ben xopa i per tant recupera la adherència, pujant sense gaires punt de assegurança, mes que res per saber per a on va la via, vaig pujant uns arbrets que em trobo els passo per l’esquerra, potser un xic mes difícil, però per el mig esta una mica terròs, una placa mol maca em deixa a la reunió.
Els companys estan decidint si pujant o no, finalment decideixen pujar i a mitja tirada deixa de ploure, com que no plou i esta mullat fem un cigarret amb l’Esteva i amb un rapes de 52 metres baixem al terra i cap al Bar que falta gent.
 
Com sempre els companys fan poques fotos i a sobre se obliden de enviar-les



Per informació general telefonar al Patronat 93-402-46-00


Per la aproximació, el descens i mes informació, clickar aquí :