dijous, 20 de setembre de 2012

La Mamella Tomahawk


15-09-2012
La Mamella
Via : Tomahawk

Un entranyable company del CADE se ha deixat enganya i aprofito per repetir aquesta via, el únic defecte que te es que es massa curta.
Fem l’aproximació per el camí dels gorros, tot passant per el peu de via de La Optima.
Fent el L-1 de la Via Tomahhawk a la Mamella
El camí cada vegada esta mes marcat, però val la pena que os emporteu la descripció que faig en el genèric de l’Agulla.

Hem arribat a peu de via i com que l’altre vagada vaig fer el segon llarg, li demano al Jordi si em permet fer el primer a mi.... i em deixa, es que amb col·legues així dona gust.
  
Ressenya facilitada per el Company Joan de “El Col·leccionista de vies
ttp://elcoleccionistadevies.blogspot.com.es/2011/05/la-mamella-via-tomahawk.html

El Guillem fent el L-1





Com casi sempre el Joan comença les vies posant la primera assegurança un xic lluny (ens em de queixar de alguna cosa, si no...) la pedra extraordinària i mol ben assegurada, el primer tram es verticalot i se ha de a de prestar atenció un tram un xic mes fàcil i un darrer tram vertical per entrar a la R-1.
Es divertit, ens entenem força be i tal com em recorda el Jordi, el darrer cop que escalem junts va ser en el seu ingrés a la ECAM, quan era alguna cosa important i jo li feia de examinador..... jejejejeje, ara em treu a mi, es que no es pot sortir amb la Canalla.
El Jordi arribant a la R-1
















Surt el Jordi i Jo li dic .... a la segona o tercera xapa, Jo vaig posar un pedal, ...no se per que li dic, al final hagués quedat millor amb la boca tancada, se’l passa sense tocar ni tan sols les preses de colors.......es que no es pot ser Bo.









El Jordi fent el L-2








El segueixo de segon i he de dir que quasi no toco una presa de colors i que em surt força be... de segon.





Ràpel llarg, que surt a sobre de un mini collet, es veu clarament que ha passat gent i esta força marcat,..... però ATENCIÓ no es te que baixar hem de anar a un altre collet que queda quasi a la mateixa alçada del que estem (mirant el ràpel, a la dreta), una vegada aquí baixar, per el costat oposat, una curta canal i seguir el caminet cap al davant a l’esquerra, sortirem al camí que dona la volta al Gorro que es el camí per el que em baixat aquet mati i ...... em tornen a enredar, serà el proper escrit




(Total del dia : Via Tomahawk i Optima)
Per la aproximació, el descens i mes informació, clickar aquí :