dimarts, 23 d’abril de 2013

Montserrat




23-04-2013
Montserrat 


Vies de  :   Bar – Escalada – Bar  (B.E.B.)
  




 Resulta que tenia un genoll mol cascat, que últimament no mes em permetia anar a Gorros, així que m'han tret el meu genoll ..........  m'han posat un de ferro colat, però ben polit, a veure si puc tornar fer una mica de escalada (B.E.B.), entre Bar i Bar.




 


 Aprofito que estic de baixa temporal, per dedicar als
escaladors de diumenge, de Bar-Escalada-Bar (B.E.B.), un recull de 31 vies publicades i actualitzades del meu Blog, 

van de mes fàcils a mes difícils, sense passar-se, sempre assegurades a un bon nivell i que en els passos mes complicats, permet agafar-se a les presses (cintes) de colors.






Cliqueu a la pestanya "Vies x anar-hi"








Entreu directament Clickant aquí :

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Recuperat aviat company, som molts aficionats al BEB i que seguim el teu blog i gaudim de les tevés vies "grogues"
Salut
Marià

Jaumegrimp ha dit...

A recuperar-se! aviat amb el nou genoll et tornem a llegir, ànims.

Pere de can Peret ha dit...

Malgrat no arribi a escalador, m’agrada seguir el teu blog.
Que tinguis una bona i ràpida recuperació!

Ramon ha dit...

Desitjo que tingis una ràpida i bona recuperació. I que aviat tornis a escalar.

Peacepau ha dit...

Guillem!!
A veure si ara amb el genoll cibernètic se'n va el dolor i et deixa gaudir de l'escalada altre cop! ;)

Molts records i a recuperar-te ràpid!!

Anònim ha dit...

Millora't Guillem. Segur que et tornarem a veure donant guerra molt aviat
Jordi