divendres, 21 de juny de 2013

El retorn





19-06-2013
Cara de Mico o Agulla del Mirador
Via : Infidel


Heheheheeee.... que hi a algú que es miri aquesta pagina....?

Fa tant de temps que no poso res...

Abans de ahir vaig anar a veure el metge.... be no se si son metges o mecànics, per que tot es qüestió de Tallar, foradar, llimar, treure rebaves i ara com els paletes estan amb poca feina es dedicant a posar alguna paletada de ciment per que tot, ossos amb ferros i plàstic quedi ben agafat.... es dir  pur bricolatge.

 


Be.. a lo que anàvem el dilluns el metge es mira la foto que os adjunto, de les meves intimitats, en fa un  tocament descarat de la cama i em diu ...!!! tió estàs de conya ¡¡¡, bes, com si no ho sàpigues Jo.



Salto com un boig ..... així que ja puc anar a escalar....?



Nooooo, te he dit mil cops que aquet tros de ferro no esta fet per escalar.... com a molt pots anar a juga a la petanca......mmmmmm,   mira, li dic Jo, una micona ... res  .. al costat del cotxe i res mes que aixecar-me del terra per anar practicant els moviment.....?



Posa cara de dir “Aquets Romans estan boixos”. Em diu para.... no me expliquis res..... no vull saber res..... esteu boixos...


 Això si, quant m’acomiado em diu .... vigila que els moviments de torsió son els mes perillosos.....

Gracies company....





Be per fi avui dimecres 19 de Juny del any de nostre senyor 2013, fa tres mesos que em van posar un genoll nou i tachiiiiiinnntt



HE TOCAT LA PEDRA...







L'Esteva al primer llarg
Chumba ... Chumba


L’Esteva ha tingut la bondad de portarme a fer una via de aproximació curta, no gaire dificil, ni gaire llarga i un retorn mol curt per si tinc problemes. Amb aquestes condicions surt rapidament “La Infidel” a la Cara de Mico o Agulla del Mirador.

Anem pujant amb el “Cavall de Ferro” i jo vaig ben “acollonit”.

Tornado Trini / Salva i Manel
Finalment toco paret i..... no va tan malament encara noto certa tivantor en el teixit de la cicatriu i en els bessons, una mica insegur per por de si el ferro aguantarà ....o no, però be arribo a la R1 i li dic a l’Esteva si em deixa fer  la segona ... i em diu estàs segur..? mmm no.. però se ha de provar.... jejejejeje això funciona.... funciona ... funciona.... no em caic, puc doblegar el genoll i no em fa gaire mal...... GUUUUUAAAU.

L'Esteva a la R-3
A la via del costat tenim a La Tornado Trini i als soferts Salva i Manel que me animant amb les seves veus, gracies companys .!!!

Fa un dia encantador i petem la xerrada i un cigarret a dalt de l’agulla, ara toca precaució i no forçar gaire, almenys un parell de mesos mes fent vies de aquet estil.

No acabo de creuem-ho  estic al bar fent la cervesa, (BEB) el genoll no em fa mal (clar es que es ferro) camino normal i estic eufòric, miro la hora 18,45h fa just 3 mesos a aquesta hora anava en una llitera camí del quiròfan.....

Gracies a tots

Per la aproximació, descens i mes informació clickar aquí :

15 comentaris:

enJoanPetitKuanBalla ha dit...

oju, peligru, el mestre ataca de nou i ens amenaça amb tornar a equipar !!!

Joan B ha dit...

Molt bé Guillem !!
Ara ja podràs tornar a treballar i equipar els projectes aparcats.
Salut i a escalar

quimet ha dit...

OOoosstress Guillem,

M'alegro moltíssim!!

Doncs llavors, ja hi anirem quedant per fer cosetes que es té de anar reforçant i despertant aquest genoll.

Ara pensa que tens un genoll "novatillo" que tindràs d'ensenyar a escalar oi?

Salut i genolls

Quimet

Peacepau ha dit...

K bé Guillem!!! Me'n alegro moltíssim per a tu!! Felicitats!!
Sincerament, no et veia jugant a petanca a tu. ;)
Doncs ara a poc a poc a posar-te fort altre cop i a seguir amunt!

Una abraçada i que escalis molt!

Pere Lluis Ibarz Gerada ha dit...

Estic esperant que em portis a escalar, necessito d'algú que en faci de mono.Ànims!!
Pere

Joan Prunera ha dit...

El "mestre" o el monstre" ataca de nou? No t'has pogut esperar, eh? Fes bondat company i ves "pianbo piano"

Manolo ha dit...

Molt bé Guillem, no juguis als escaladors, podrías ferte mal. Jajajajja. Bé, ja soms tots i benvingut altre vegada, hi ha puesto per tú novament, Montserrat mai s´acaba.
Manolo

Jaumegrimp ha dit...

Felicitats pel retorn!!
t'ha quedat molt bé l'"apanyo", no voldria ser el teu trauma jajaja si no és del mundillo el deus tenir ben acollonit!!

Manel&Ita ha dit...

Això si que es una bona notícia, segur que poc a poc aniràs notant millora i poc a poc li podràs fotre canya. felicitats per la tornada. Una abraçada.
manel&Ita

Josep Fatjó ha dit...

Enhorabona Guillem, no dubtaba gens del teu retorn a la roca. Vigila les torssions!! Pel demés, endavant
Josep Fatjó

Anònim ha dit...

moltissimes felicitats!!!
quina alegria tornar a trepar amb genoll customitzat...jejjejej ala a aprofitar-l'ho!!!
una encaixada jove!!
sergi.Alella.

joan asin ha dit...

Ei Guillem enhorabona pel retorn, ara soc jo el que ha passat per a cal mecànic.

marià ha dit...

Felicitats Guillem, ara ja tens nom per a una nova via " L'escalador bionic", això si ha de ser BEB.
Salutacions
marià

consol tella ha dit...

Be Guillem, no abusis, "piano piano i va lontano" una abraçada
Consol

joan ramon segura ha dit...

Magnific ... el mestre està en forma!!! m'alegro moltíssim que estiguis en moviment ( i obris noves vies on poder fruir com un nen) però com diuen els teus companys per dalt... ves amb tranquil·litat... encara em quedem moltes vies teves per fer i puc esperar. Anims i gràcies per les vies