divendres, 25 de juliol de 2014

Gorros
Magdalena Superior
Via : Ignasi Jorba

Guapa via, ben assegurada però no regala.

El primer llarg es mol maco no gaire difícil, amb les xapes justes, pedra mol bona.

L'Esteve al  inici del L-1

Comença just a l’esquerra de la 98 Oc, una primera xapa a l’alçada del pit serveix per marca el inici i assegurar-se per poder assegurar correctament.

L’esteve es una fletxa i se avança al Martí que te quasi la exclusiva dels primers llargs, puja sense problemes mes o menis recta amunt per la dreta de la gran vauma, 45 metres que es fan curts, tant es així que l’esteve no vol deixar les cordes i tira amunt, la reunió mol bona i preparada per rapelar

L-2

El segon llarg puja també recte amunt tot a la vertical (aproximadament) de les Canaletes, puja tot anant posant mes dret amb uns agafadors guapos.... guapos, mol ben assegurada, tot creuant, per el mig dues assegurances de la Mingo, però no fa falta desviar per aprofitar, seguint recta passem equidistant, a un parell de metres dels dos

L - 3

Aquí ara soc Jo el que li pispo el llarg al Martí i es que aquest llarg no lo havia fet de primer i em feia goleta fer-ho. Evidentment  he fet servir algunes presses de colors, però se ha de escalar entre mig i per a mi no es un grau fàcil, si algú va mol justet pot fer servir l’antena, volos grans i cantelluts, de aquells que dona gust, pedra extraordinària

Flanqueig progressiu i mol ben assegurat tant per el primer com el segon.

Ombra les restes de arbrets encara donen una mica de ombra, en fa patxoca mirar les Canaletes des de a dalt, també miro a l’esquerra per a on sortia la Mingo, be la veritat es que no mes una vegada vaig sortir per l’esquerra i em va quedar gravat la exposició i dificultat.

L - 4

Ara si, ara el Martí surt cap a munt llarg en teoria menis difícil, però no regala i es te que escalar

A la dreta de un petit llavi a sobre de la reunió el pas “clau” que la gent marca de

huahuahua .... Vº   huahuahua

Se arregla amb un estrep i així i tot per arribar un passet igual que per sortir, la pedra .... fantàstica i el company queda satisfet.

Per l’aproximació, descens i mes informació clickar aquí  :