dijous, 7 d’agost de 2014

Gorros

Magdalena Superior

Via  : Charlot

Les previsions son de pluja per la tarda, de moment, en lo que portem d’estiu  ens em salvat de les mullenes.

L-2 des de la R-2

Aquesta via es agradable de fer i a lo llarg del recorregut (en aquesta època) vas jugant amb la ombra i el Sol. Amb un Aperitiu amb un regust una mica agra, segueix amb un Entrant amb cert grau de insípid, el Tall es fantàstic amb una barreja de diferencies que el fa gustos i  segueix els Postres plaents, si es vol es pot fer el Cafè que es relaxant

Aperitiu = L-1

Entrant  = L-2

Tall       = L-3

Postres  = L-4

Cafè opcional  = curt tram de la Normal per arribar al cim

L'Esteve al L-3
Com que no es la primera vegada que vinc començo Jo.

El primer llarg es lleig, no es difícil i te una xapa que se ha de saber trobar per que es pot pujar per mols llocs, queda un xic a la dreta cap a lo que seria l’espero, com a guia del itinerari podem seguir dues cornises herboses que estan una a sobre l’altre i que haurem de passar per el mig, però abans de arribar trobarem una reunió, val la pena de fer-la, si no les cordes freguen una mica i pesant un munt.

Jo en aquest cas he decidit seguir i fer un sol llarg amb lo que he bufat una mica, ara el terreny millora substancialment i es posa  una mica mes dret, també contem amb mes xapes, es van combinant noves i velles, bolts de 8 i del 10, la pedra es bona però es estranya, de aparença llefiscosa, però que no ho es.....be almenys una cosa així, la dificultat moderada i les assegurances justes, però correctes se ant de anar a buscar una mica a la dreta dels agafadors mes bons, el punt al que ens hem de dirigir es a sota de lo que podria ser l’espero central.

L-3

Ara li toca a L’Esteva, aquest llarg es mes dret i les xapes estant mol mes juntes, agafadors grans i macos, ha tornat a canviar la pedra i es tot un plaer escalar un pas a la segona xapa li fa suar de veritat, en una anterior ocasió vaig posar un estrep, l’Esteve el passa amb una certa fluïdesa i Jo de segon el soluciono força be, la  arribada a la reunió es de una pedra extraordinària tant es així que col·lega no veu  una xapa i segueix tant còmodament fins la següent.

Arribada a la R-4

La darrera es mes senzilla però la pedra ja es mol bona te un parell de ressalts el primer al inici del llarg i el altre al mig, tots dos ben assegurats  el segon amb una gran pedra blanca que no vols tocar i que acabes posant-te de peus a sobre.

Una vegada al final queda uns escassos metres de la normal, mirant a la paret a l’esquerra de la bola. Com que comença a sortir uns núvols negres per Sant Jeroni, decidim baixar per el ràpel de 30 metres de la normal i per avui ja ens hem guanyat la cervesa.

Per l’aproximació, descens i mes informació clickar aquí  :