dilluns, 11 d’agost de 2014

La Plantació Alta

La Doble

Via : Lluís Corominas

Una mica de aventura, però ... poca he ..!!! que no estem per sorpreses.

L-1
Tot arribant al punt que la canal de baixada es fa mes estreta a la meva esquerra una petita plataforma herbada em crida l’atenció .... els companys em criden la atenció tot dient .... Ja et vol saltar un llarg.... miro i si esta a sota meu i a peu de la placa, be..torno a la canal i baixo els escassos metres que ens separant, ara si ara estem a peu de via, uns metres mes avall comença la via Tomahavk a La Mamella.

Recorregut del L-1

L’Esteva demana que fem canvi de ordre i així ho fem.... jejejje li tocarà ballà amb la mes lletja.

Enceta el primer llarg de pedra llefiscosa, no es gaire difícil però..... es rareta, sort que es curta i ja estem al replà del que me ant fet baixar, la reunió la farem de un bon arbre

L-2

El següent llarg em toca a Mi....... començo tímidament per que marca poques assegurances ----- però es un esclat de forats enormes i còdols generosos,es a dir agafadors per gronxar-se i amb una pedra no bona

L-2 entrant a la R-2

..... Excel·lent i una dificultat còmoda, tres cents metres així ....

però no,   se acaba rapit,  un flanqueig a la esquerra amb una cinta de un arbre i una reunió de dos paràboles.

Afegeix la llegenda

La tercera es veu una mica mes dreta, però també amb bona pedra i bons agafadors, entre dues xapes la ressenya original marca un pitó.... que no hi es, per lo que se ha de forçar una mica el pas i/o fer sevir l’antena segons nivell. Desprès va pujant un darrer pas ben assegurat i a munt el Martí xala tant que en la part fàcil i pedregosa no veu la reunió a sota el cim i puja fina a dalt de tot, munta una reunió al cim en uns restes de sabina seca un tant precària.

Per l’aproximació, descens i mes informació clickar aquí  :