Translate

Cercar en aquest blog

dilluns, 11 d’agost del 2014

Lluís Corominas

06-08-2014
Montserrat 
La Plantació Alta
La Doble
Via : Lluís Corominas
Una mica d'aventura, però ... Poca he ..!!! que no estem per sorpreses.
Tot arribant al punt que la canal de baixada es fa més estreta a la meva esquerra una petita plataforma herbada em crida l’atenció … Els companys em criden tot dient … Ja et vols saltar un llarg… miro i sí, està a sota meu i a peu de la placa, bé. Torno a la canal i baixo els escassos metres que ens separen, ara si ara estem a peu de via, uns metres més avall comença la via Tomahavk a La Mamella.
L’Esteve demana que fem canvi d'ordre i així ho fem… jejejje li tocarà balla amb la més lletja.
Enceta el primer llarg de pedra llefiscosa, no és gaire difícil però… és rareta, sort que és curta i ja estem al replà del qual me ant fet baixar, la reunió la farem d'un bon arbre.
El següent llarg em toca a Mi... Començo tímidament perquè marca poques assegurances ... Però és un esclat de forats enormes i còdols generosos, és a dir agafadors per gronxar-se i amb una pedra no bona... Excel·lent i una dificultat còmoda, tres-cents metres així voldria Jo. Però no, s'acaba ràpidament, un flanqueig a l'esquerra amb una cinta d'un arbre i una reunió de dos paràboles.
La tercera es veu una mica més dreta, però també amb bona pedra i bons agafadors, entre dues xapes la ressenya original marca un pitó… que no hi és, pel que s'ha de forçar una mica el pas o fer sevir l’antena segons nivell. Després va pujant un darrer pas ben assegurat i amunt el Martí xala tant que en la part fàcil i pedregosa no veu la reunió a sota el cim i puja fina a dalt de tot, munta una reunió al cim en unes restes de sabina seca un pèl precària.

Aproximació i Baixada

Per informació general telefonar al Patronat 93-402-46-00
Més Vies per anar-hi