divendres, 19 de setembre de 2014

Olmo-Urquiza



10-09-2014

Montserrat Sud (Vinya Nova)

Roca Gris

Via :  Olmo - Urquiza



No se aquest estiu estem pecant de massa confiança que pensarà el Solé que avui ve amb naltros, segur que pensa malament i la 
L-1 des de R1
 encerta, ens passem el peu de via de llarg i mira que no es fàcil fer-ho, remuntem la canal remuntem les cordes fixes i trobem una xapa.... però nooooor això no es un tercer .... ni de lluny. Se imposa el seny i anem baixant fins trobar el peu dels ràpels com em pogut passar-lo de llarg...? deu ser aquet senyor alemany ..?












El Solé fent el L-2




Be el peu de via es just quant la canal deixa de ser ample i  se estreny, ja estem a peu de via però no penseu que es tan fàcil nosaltres insistim i en comptes de començar per la via Jo començo per l’esquerra vaig pujant... sense saber a on vaig fins que a la dreta veig brillar una xapa vaig cap a ella me apalanco i me estiro cap a la dreta .... ostres la R-1 la tinc a 4 metros a la dreta  i un pel per sota, cap a Ella vaig, R-1 còmode i a la ombra, ara es veu clarament que la via va a   la vertical per unes plaques lliscoses i en mig dels arbres, el darrer es el que dona ombra a la R-1





L-3 des de R-3




El següent llar el fa el Solé i te uns passets que guuuuuaaaayyy, si Jo anés de primer de una xapa a un altre hagués tret l’estrep i l’antena, que es pot fer,  Ell es bo i se ha agafat a una xapa la resta beeee, desprès de aquests passos no regala ni mol menis, però se humanitza una mica, això si les assegurances estan lluny.







L-4

L-3 ara surto Jo això es un altre cosa un primer pas un xic difícil i la resta es una festa de roca bona amb bons còdols i bons forats, entre mig alguna regleta grau assequible i xapes lluuuunnnyyyy.

Acabarà el Solé amb un llarg que al principi es engrescador i que poc a poc perd al·licient, excepte per l’espai que lliure entre  xapes.




Dos coses a remarcar no estaria de mes alguna xapa mes i  Jo ja no estic acostumat a fer un llarg de 55 metres i se’m fa  llaaaarg

La baixada la farem rapelant la via, de fet es els ràpels, de sempre, de la Roca Gris


Per informació general telefonar al Patronat 93-402-46-00
Per l’aproximació, descens i mes informació clickar aquí  :