dissabte, 27 de desembre de 2014

17-12-2014

La Codolosa

Via : Alimera

Quina rasca, no ens en sortirem ..... sant tornem-hi a La Codolosa, com que avui els vells escaladors fem el dinar de Nadal, esta ple dels interfectes, com que fa fred, esta núvol i fa vent .... pooooos tots a La Codolosa, així que ens anem a un raconet amagat de tots, a la dreta i ens plantem, desprès de abraçades i arrufades, al peu de la via.

L'Esteve al L-1

L’Esteva li ha agafat afició i quant no ve el “Jefe” Ell ocupa el seu lloc i enfila el primer llarg ..... jejeje, la pedra al seu inici es una mica especial, sembla que no,però es relliscosa ..... desprès mica a mica va millorant comença a l’esquera, uns 50 centímetres de la via de les Cabres, desprès es van separant, el primer esperonet, a on esta la primera xapa, si no vols fer el màxim de dificultat pots pujar 1,5 metres a la esquerra de la xapa i es un xic menis difícil, desprès de un tram dret es va ajupint i el company recupera el alè i enfronta el darrer muró, que el porta a una reunió un xic penjat en una placa

El segon llarg surt per la dreta de la reunió amb, potser, el pas mes explosiu del llarg que es mante en una bona dificultat amb forat, foradets i regletes que el fan
assumible.... encara que quant arribes a una xapa i busques la següent et fan falta uns allarga vistes per que estan a “CastroCulo”, arribats a sota una petita vauma,  es gira a la dreta, a la nostre dreta la R-2 de la via de les cabres ens fa goleta ....
però remuntem per una canal un xic ... xic,  descomposta, aixo si es mes fàcil i amb possibilitat de posar alguna assegurança Tal que
arribo a la nostre R-2 i aprofito el temps que el company es prepara per pujar...  per  expandir el foradet del “popo” que se me havia quedat així..... de petit de tant prémer.

Tercer llarg, diuen que es de tràmit .... be no anem passats de grau així que el gaudim en la mesura que no es tant difícil com la resta de la via, però “guay” “Finaaar  Feliçç”

Dades de la via :
L-1   40 metres,  4 xapes, IIIº / IVº+ / Vº / IVº+ / IIIº / IVº

L-2   40 metres,  4 xapes + 1 bicoin, Vº /  IVº+  /  IIIº  /  IIIº+

L-3   25 metres,  2 xapes, IIIº  / IVº  / IIIº  / IVº  /IIIº  / IIº-Iº

Per l’aproximació, descens i mes informació clickar aquí  :