divendres, 12 de desembre de 2014

Monestir Interior

El Gegant Encantat

Via : Aresta Brucs

Avui l’Esteve em deixa en mans del Martí i aquest aprofita per enganyar-me i sense ni adonar-me em trobo a peu de via del Gegant Encantat .....
L-1 El Martí i les Cabres

mmm em sona ... si, si la he fet fa poc i vaig dir que no tornaria fins que funciones el Telefèric de Sant Jeroni....mmmm que faig Jo aquí..?

En fi ja que hi som comencem, com sempre comença el company i ho !!!!! sorpresa, te que parar al mig del, fàcil, llarg i es que tenim companya .... de Baixada !!! si, si estan baixant, com se enredin amb les cordes, el company se en va a “Can Pistraus”
L - 1  Les Cabres

Ep companys veure’ls baixar per un IVº ja fa patxoca però a sobre es van barallant i donant-se cops de banyes i es que no som res...

Recte avall ..uffff

Finalment arribant a la meva alçada i en comptes de passar per el meu costat baixant directes per lo mes vertical i sense cordes.......uffff

Hem de crear la “Societat Protectora de Escaladors Covards” (SPEC)

Se ant marxar.... no volen saber res de nosaltres així que seguim fent la via que ara es una pura anècdota

Siiiii per aquí baixaven les P. Cabres...!!!

El Primer llarg es mol llarg i fàcil, això si no te cap assegurança, nosaltres posem un friend petit a sota el llavi i un de mitja al pas de IVº, en un forat que es presta.

L - 2 (foto Martí)

Ara anem al segon que consta  de un primer tram  de Ae  sense problemes, bastant còmode i amb una segona part en lliure que lo mes difícil es deixar l’estrep, desprès anant  fent amb uns bons agafadors de aquells per gaudir de l’escalada.

L - 3
El darrer llarg el fa el  Martí i es mol agraït, te dues assegurances que aviant rehabilitat amb parabols ... però algun “Protector dels Escaladors Valents i Bons”  a tret i ensorrat per que així gaudim de un material mes vell que anar a peu.

El primer pas es explosiu, sort que pots agafar la vella xapa, amb suavitat, i superar la sortida, desprès bona pedra, bons agafadors, un petit i còmode flanqueig a l’esquerra per veure un filferro, testimonial, que protegeix un passet rarot, que no difícil i ràpidament estem a la reunió un pel per sota del cim.

Dades de la via :

L-1  62 metres, 1 friend petit 1 friend mitja, IIº / Iº / IIIº / IVº / IIIº / IIº , reunió còmoda

però se a de aprofitar els dos primers parabols del següent llarg per fer-la

L-2  25 metres,  5 xapes de Ae i 1 xapa al lliure de Vº (un pas) IVº

L-3  15 metres, 2 xapes un filferro, Vº / IVº IVº+ / IVº / IIIº

Baixada : per el costat oposat 10 /12 de desgrimpada i ràpel de 52 metres

Per l’aproximació, descens i mes informació clickar aquí  :