dissabte, 13 de juny de 2015

Gorros

La Paparra

Via : Balbino

Dia de relax TOTAL, avui faré el manta i gaudiré de fer una bona sessió fotogràfica amb tots els ingredients ...... Bon dia,  bons companys, una cara bonica i un mol bon rotllo....

Que mas puc demanar .... si.... una maquina de cerveses fresques a dalt de l’Agulla...tot arribarà.....

La Gabriela al L-1

Primer Llarg :  Les riuades clàssiques de Montserrat ant deixat la torrentera un xic malmesa....

Una xapa marca el inici i desprès en diagonal cap a la esquerra fins situar sota un petit bosquet, ara recta a munt,es veu clarament el camí que la travessa per arribar a la reunió, pedra mol bona i dificultat mol baixa.... per gaudir.

El Joan Marc al L-2

Segon Llarg : Un xic a l’esquerra de la reunió i recte amunt fins sota de una petita bola que flanquegem cap a la dreta, aquí la pedra i els agafadors excel·lents, la dificultat una mica mes picantona, però be.... el tram final la pedra es una mica menys bona i se ha de vigilar, però ben assegurat amb poc risc.

L-3

Tercer llarg : Aquest llarg es pot fer en dos curts segons la mainada que portem, esta muntada la reunió intermèdia, com la majoria ho farem de una tirada fins a sota la bola cimera.

Se surt de la reunió recte i desprès va una mica cap a la esquerra per anar trobar els agafadors mes bons i sòlids.... tot un plaer de pedra i agafadors,  aquest si.... aquest no ....... be agafaré aquest.... i així fins la reunió

L - 4

Quart llarg : Se surt de la reunió cap a l’esquerra per anar a trobar el punt mes feble de la bola, aquí si ens em de posar les piles si ho volem fer en lliure, si no dos passos curts de Ao, es a dir de agafar-se a les presses de colors i ..... Alè Hop ja estem al cim.

Dades de la via :

L-1  30 metres, 5 xapes,   IIº  /  IIIº

L-2  35 metres, 11 xapes,  IIIº /  IVº / IVº+ / IVº / IIIº

L-3  40 metres, 9 xapes,  IIIº  / IIº

L-4  20 metres,  6 xapes,   IVº-  /  Vº  o Ao (2 passos)  IVº  / IIº

Per l’aproximació, descens i mes informació clickar aquí  :