diumenge, 26 de juliol de 2015

Gorros

Magdalena Superior

Via : Charlot

Aquesta va al reves em de començar a mig mati per que no ens toqui el Sol, així que avui no agafarem el primer “Funi” i anar fent, sort que em de caminar poc i a la ombra .... però arribem amarats de suor ....... ufffff  cada cop ens afecte mes la calor, anys en rere no ho notava tant..... o pot ser en començar a fallar la memòria......?

El Martí i L'Esteve al  L-1

Sigui com sigui em complert la primera part del pla, que es esmorzar i petar la xerrada.... si volem arribar a la tercera part que es una bona clara i arreglar el mon ....!! haurem de complir amb la segona i realitzar una escaladeta .... encara que sigui curta.

L - 2

Així que encetem aquesta segona part posant-nos a peu de via, molls de suor, ....... que passa..!!! es nota que la calor ens afecta per que em trobo amb els dos caps de corda a la cintura i els companys fent cara de despistats ....!!! mmmm aprofitem la ocasió...!!!

L - 3

Surto a munt com el primer llarg es mol curt empalmo els dos primers i ja sento el nyic-i-nyac dels companys a sota meu, Jo ni  cas ..... els altres dos llargs se els reparteixen Ells son un xic mes curt i mes intens,  arribem al cim del contrafort, final de la via amb les samarretes xopes de suor, ens mirem i ep  ....!!!  tots, em fet mols cops,  aquest curt llarg de la normal per arribar al Cim... així que avui NO farem cim, això si em fet tota la via, suficient per considerar el segon tram  del dia com realitzat i anar de pet a per el tercer, es a dir una Graaaaaan Clara que ens espera a Monistrol .......

Descripció de la via :

Primer llarg  : Se enceta al peu mes baix de la paret, puja per terreny relativament fàcil, una barreja de pedra i herbes  que vas trampejant, uns 10 a 14 metres segons a on es comenci, trobarem la R-1 en aquest cas i per fer la punyeta als col·legues segueixo amunt,  cada 4/5 metres una xapa assegura el itinerari, es passa entre  mig de dues clapes de herba tot fent una ziga-zaga, després amunt, al principi recte i després amb tendència a la dreta fins situar sota la reunió un pas mes fi de lo habitual ens deixa en una incomoda segona reunió.

Tercer llarg  :  Amunt un xic a la dreta per tornar a l’esquerra, pas dret i amb bons agafadors que permeten anar fent, encara que en un parell de ocasions, per allò de la calor, em aprofitat alguna presa de colors ... jejejeje !!, fet el tram mes vertical una suau diagonal a l’esquerra i am grau mes còmode ens porta a la còmoda reunió.

Quart llarg  :  Sortida còmode i arribada un xic dreta a la primera xapa .... però be... un tram dret amb mol bons còdols ens farà prémer un xic després se ajup, tendència a la dreta a per el darrer ressalt, marcat per una grossa i característica perdre a la que te acabes agafant i posant de peus a sobre, uns metres drets ens porta a un terreny mes ajupit fins la reunió.

Dades de la via :

L-1 i L 2   50 7 55 metres, 8 xapes,  IIº /  IIIº  /  IVº  /  IVº +

L-3  20 metres, 5 xapes,    IVº / Vº / Ao / Vº / IVº

L-4  30 metres, 5 xapes,  Vº (Ao) / IVº / IVº+  /  IVº

Per l’aproximació, descens i mes informació clickar aquí  :