diumenge, 12 de juliol de 2015

Realitat Virtual



10-07-2015
Montserrat Monestir
Gorros
Cara de Mico o Agulla del Mirador
Via : Realitat Virtual



Ara ja em après que si agafem el primer “Funi” anirem per davant del Sol, així que torno al peu de la cara de Mico o Agulla del Mirador, es un conyàs això de tindre dos noms...!!

El Guillem al L-1

En aquesta ocasió anem L’Esteve i Jo i com no ve el altre company aconsegueixo enganyar a l’Esteve i  quant es vol donar compte ja estic pujant.... eyyyy espera que no te asseguro.... be ..!!! d’acord espero agafat com una paparra a la segona xapa i es que no tinc paciència ....

 
L'Esteve al L-2

Les 4 primeres xapes les passo en A0, amb tres hagués tingut suficient .... però em feia tanta mandra ...!!!! be ara ja toca i segueixo agafant-me a la pedra.

L - 4


Com sempre un tercer llarg encisador. Per remata el darrer llarg una vegada a la plataforma de sota la boleta cimera, ens anem a la dreta a fer els darrers metres de la Terestel que es mol mes fàcil i còmode que sortir per la via original, que es un conyàs..!!!,  la darrera xapa de aquesta via assegura un passet i ja estem al cim.


Dades de la via :

L-1  30 metres, 12 xapes,  Ao (4 passos)  /  Vº /  IVº+  /  IVº                               
L-2  22 metres, 7 xapes,    IVº / IVº+   
L-3  27 metres, 10 xapes,  Vº+ (Ao) / Vº / IVº+  /  IVº
L-4  32 metres, 10 xapes,   Ao (2 passos)  / IVº  /    /  IVº+ / IVº 
                                           Terestel  IVº+ IVº  


Per informació general telefonar al Patronat 93-402-46-00
Per l’aproximació, descens i mes informació clickar aquí  :