dissabte, 5 de setembre de 2015

Monestir

Miranda de Sant Pere

Via :  La Nina

Reunió de vells companys que per una raó o un altre avui era un dia de iniciació i el col·lega va escollir aquet racó, que per cert el tenia una mica oblidat.

El Conrad al  L - 1

Així que de bon mati, desprès de un bon esmorzar enfilem el segon “Cavall de Ferro” cap a munt, ja em arribat sense gaire esforç al pla de les Taràntules (estació superior del Funi), ara gaudim de una aproximació sense turistes i un cop passada la Ermita de Sant Joan, enfilem el corriol que ens porta al peu de via, com que fa un Sol de justícia optem per aquesta via que si mes no a la R-1 acostuma a passar el vent i a partir de la segona esta a la ombra, que sempre se agreix.

L – 2 entrant a la R-2  (a que dona el pego...?)

Sembla que el temps se ha detingut amb  Ells,  pujant com les P.... Cabres de Montserrat ...

El Joan Marc al  L - 3
Recoi ja comencem amb la excusa que Jo surto mes que Ells em veten el anar de primer, tot just els esgarrapo el segon llarg, que es de transició, es que sempre acabo pringant !!!!

L - 4

Be ja estem a dalt i fa un ventet agradable que esmorteeix el omnipresent Sol, així que farem una segona via .... i van dos dies seguits que trenco la Santa costum de no mes fer una..!!! grgrgrgrg.

Descripció de la via :

Primer  llarg  :  Se surt recte amunt, pedra mol bona i grau súper amable, res a dir no mes gaudir, la reunió un xic a la dreta de la vertical.

Segon  llarg  :  Se surt per la esquerra de la reunió, per terreny mol còmode, pedra bona, passat n arbret petit, cap a la esquerra a trobar la còmoda reunió al altre costat de la aresta.

Tercer llarg  :  Estem al peu de un díedre inclinat, se surt de la reunió per la esquerra i es va pujant per una bonica placa, després se apropa a la fissura de la dreta, aquí la pedra es a controlar, però esta ben assegurat i el grau no colla.

Quart llarg :  se surt per la esquerra, un petit muret per donar un xic de emoció, en aquest punt pedra a controlar però com el anterior ben assegurat i grau amable, desprès mes fàcil fins el cim i còmoda reunió a la dreta, ja al cim.

Dades de la via :
L-1  25 metres,  4 xapes,  IIº / IIIº  /  IIº

L-2  20 metres,  3 xapes,   IIº / Iº / IIº

L-3  30 metres,  7 xapes,  IIIº  /  IVº -

L-4  30 metres,  7 xapes,   IIº /  IIIº / IVº-  / IIº

Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :