dijous, 17 de desembre de 2015

Gorros

Magdalena Superior

Via :  Doc Anton

Un company  i bon coneixedor dels camins de Montserrat, ara es vol enlairar una mica mes amunt i fer-ho pujant per les parets, ha començat fa poc ......
Joan Marc al L - 1  (a la dreta Toni i company a la via Acròmion)
però ja se sap La canalla va amb el supositori vermell, em demana que anem a escalar junts per aprendre alguna cosa ....
Fent classe a la R - 1  (foto Toni des de la Acròmion)
Jo que lo únic que ser fer es arrossegar el meu cos per les parets i fer mil i una trampes.... be això de “les trampes” soc un mestre.... això si que li puc ensenyar, me agencio la sempre inestimable figura del Joan Marc que li donarà un punt mes seriós i intel·lectual, així quedaré millor.
El Hèctor i el Joan Marc al L-2, arribant a la R-2 ( a sota els companys del "Lo Gall")
El Hèctor te la bondat de adaptar el seu pas al nostre passet  de tortuga, així tot xerrant.... be xerra Ell per que nosaltres no mes esbufeguem.
El Guillem al L-3 (foto Joan Marc)

L-3 (foto Toni des de la Acròmion)

Finalment arribem a peu de via i ara be quant realment es deu preguntar que faig amb aquests Vells...? posar el arnes es ja tota una experiència de equilibri i aixecar la cama per introduir-la per el camal del talabard ja es penós...!!!

Arribar la hora de pujar i tots son uiiii el genolls !!! uiiii els ronyons...!!! assegura que la cama no em dona....!!!!

En fi no se la imatge que se a emportat de nosaltres però si el podem tornar a enganyar ... ell promet .... i tenim que alimentar algú que ens faci de “Mono” .... quant siguem grans !!!
Foto-Cim (foto Hèctor)

Descripció de la via :

Primer llarg  :  Una rampa fàcil amb algun petit repetjó ens porta a la còmoda primera reunió.

Segon llarg  :  Aquí ja es mes dret i mes emocionant, pedra bona i bons agafadors ens porta cap la punta dreta del sostre, un pas mes atlètic i una tornada a l’esquerra mes fina per desprès seguir un espero recte amunt fins la segona reunió.

Tercer llarg  :  Se surt amb una lleugera tendència a l’esquerra per desprès anar cap a la dreta agafadors generosos, un parell de passos per la canal amb un parell de agafadors a fer atenció, ben assegurat, desprès a l’esquerra per pujar per un curt i bonic mur dret amb agafadors òptims, aquí em fet una demostració de com se agafen les presses de colors, per ensenyar-li com es fa !! no sigueu mal pensats,  i arribem a la tercera reunió.

Quart llarg  :   Per la esquerra recte amunt, un plaer relativament fàcil i amb una pedra bona i uns bons agafadors fins el cim.

Dades de la via :
L-1  45 metres, 6 xapes,  Iº - IIº - IIIº

L-2  30 metres, 10 xapes,   IVº  / IVº+  /  IVº

L-3  30 metres, 11 xapes, IVº  / Vº - Ao

L-4  25 metres, 5 xapes, IIIº / IIº / IIIº

Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :