diumenge, 7 de febrer de 2016

Gorros

Cara de Mico o Agulla del Mirador

Via : La Infidel
Avui el dia sembla lleganyós i el Monestir esta amb boires baixes, conforme el "Cavall de ferro" s'enlaira va sortint el Sol i el dia queda clar i bonic.
 El Hèctor al L-1

Avui he enganyat al Hèctor i amb la excusa de que ha escala mol poques vegades Jo me agencio el fer de primer sense dir-li res, per un dia puc fer i desfer al meu gust i es que aquest xicot de avui es un bon noi i encara no me ha pres la mida

R-1 i R-2 des de el L-3

de totes formes aviat em deixarà, puja amb empenta i en un no res em passarà per sobre, en fi l'aprofitaré mentre pugui i no es doni compte.
Per cert .... uns bons escaladors, que anaven tres, ens van cedir el pas i els vaig prometre que els enviaria les fotos seves, he perdut l'adreça electrònica, posaré una foto d'ells si algú els coneix, ..? que em faci arribar el seu correu si es plau.
He perdut la seva adreça ..... Help!!!!
Descripció de la via :
Primer llarg  :  Comença pujant a un bloc que es recolza en la paret, desprès puja mes o menys recte, els primers 3 /4 metres son els mes drets, encara que te bon cantell, si es va un xic justet de grau es pot fer algun pas de Ao, desprès segueix una mica mes ajagut anant ara una mica a l'esquerra ara una mica a la dreta tot amb bons agafador i pedra de primera.
Segon llarg  :  Surt per la dreta de la reunió per desprès agafar una clara diagonal a l'esquerra, el terreny es menys difícil però la pedra segueix sent de primera,
Tercer llarg  :  Se surt en diagonal a la dreta, pedra no tant bona sense  ser-hi dolenta, fins superar un petit llavi i anar a l'esquerra per superar un espero un xic per la esquerra, desprès tornar a la vertical, la pedra de primera ens porta a la reunió.
Quart Llarg  :  Sortida en horitzontal a l'esquerra fins situar-nos a la vertical de una fissura díedre, els primers passos son drets i es poden ajudar amb 2 passos de Ao, desprès segueix sent dret però els agafadors surten en quantitat i qualitat sorprenent, uns passos a la dreta ens portant per sobra de la fissura, ara per terreny no tant difícil fins al peu de la vola, entrar a la petita xemeneia  que ens porta al cim de l'Agulla, un parell de metres abans trobem la reunió i el ràpel.
Dades de la via :
L-1  35 metres, 10 xapes,  Vº / IVº+ / IVº  / IIIº
L-2  30 metres, 4 xapes,   IIIº / IIIº+ / IIIº
L-3  25 metres, 6 xapes, IIIº / IVº / IIIº
L-4  30 metres, 11 xapes, IIIº / Vº+ o Ao / Vº /  IVº / IIIº
Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :