Montserrrat Agulla, Paret o similar

Aa) La Codolosa 3 (7) Aa) La Codolosa Central (18) Aa) La Codolosa Dreta (Est) (7) B) Ag 422 (1) B) Ag. Mare (2) B) Agulla Antoni Rosich (1) B) Agulla del Mirador (4) B) Agulla del Pla dels Ocells (2) B) Agulla dels Espeleolegs (1) B) Agulla dels Set (2) B) Agulla Dionis (1) B) Agulla Manolito Garcia (1) B) Bacallà (1) B) Bessona Inferior (1) B) Bola de la Partio (1) B) Boteruda (1) B) Boteruda del Gra (2) B) Camell de Sant Jeroni (2) B) Cap d'en Calventus (2) B) Cap de Guerrer (2) B) Cap de Mort (3) B) Cap del Serrat de S. Joan (1) B) Cara de Mico (7) B) Caragolet (2) B) Carnavalada (2) B) Contrafort de la Palleta Est (2) B) Contrafort de Sant Pau Vell (2) B) Contrapuntal de l'Albarda Castellana (2) B) Cota 339 (2) B) Cua de Bacallà (2) B) Dels Tres o CNT (3) B) El Barretet (2) B) El Bisbe (2) B) El Cavall Bernat (1) B) El Farao (1) B) El Faraonet (1) B) El Frare de Baix (1) B) El Gerro (2) B) El Lloro (1) B) El Pas del Príncep (1) B) El Pingüi (3) B) El Porró (1) B) El Rave (1) B) El Setrill (2) B) El Timbaler del Bruc (2) B) El Xumet (3) B) Els Estalvis del Porró (1) B) Els Graus (5) B) Enclusa de Frares (2) B) Escorpí (2) B) Frare de Baix del Clot de la Monica (2) B) Frare Gros (2) B) Ganivet dels Diables (1) B) Gegant Encantat (2) B) Gorra Frigia 1 (9) B) Gorra Frigia 2 (7) B) Gorra Marinera (4) B) L'Aglà (2) B) L'Anec (1) B) L'Arbret (2) B) L'Elefant (1) B) L'Esquelet (1) B) La Bandereta (2) B) La Boleta del Portell Estret (1) B) La Cadireta (1) B) La Cajoleta (2) B) La Corona de La Reina (4) B) La Doble (2) B) La Granota (1) B) La Inclinada (2) B) La Mamella (3) B) La mamelleta (1) B) La Momia (1) B) La Momieta (1) B) La Monja (2) B) La Nina (2) B) La Palleta (2) B) La Palleta baixada (1) B) La Panxa del Bisbe (2) B) La Paparra (2) B) La Pastereta (8) B) La Pelada (1) B) La Peluda (1) B) La Portella Petita (1) B) La Prenyada (2) B) La Presidenta (2) B) La Proa (2) B) La Reina (4) B) La Saca Gran (2) B) La Salamandra (2) B) La Talaia dels Enginyers (2) B) La Trumfa (1) B) La Xepa (2) B) Magdalena Inferior 1 (5) B) Magdalena Inferior 2 (2) B) Magdalena Superior 1 (5) B) Magdalena Superior 2 (4) B) Mirador dels Ermitans (2) B) Miranda de Can Jorba (6) B) Miranda de la Portella (1) B) Miranda de les Boïgues (4) B) Miranda de les Magdalenes (3) B) Miranda de Sant Benet (1) B) Miranda de Sant Joan (4) B) Miranda de Sant Joan Est (1) B) Miranda de Sant Onofre (3) B) Miranda de Sant Pere (10) B) Miranda de Santa Magdalena (1) B) Miranda del Pas dels Francesos (3) B) Miranda del Princep (2) B) Montgros (2) B) Mur Encaixonat (1) B) Pared de l''Esperança (2) B) Paret de Diables (1) B) Paret de l'Aeri (1) B) Paret del Pont (2) B) Paret dels Trons (1) B) Placa Roofs (2) B) Plecs del Llibre (1) B) Pollego Oest (2) B) Portella Petita (2) B) Portella Superior (3) B) Processó dels Monjos (2) B) Punta Pam a Pam (2) B) Ratpenat (2) B) Roca De Sant Cugat (2) B) Roca de Sant Martí (2) B) Roca de Sant Salvador (1) B) Roca dels Col.leccionistes (2) B) Roca dels Corbs (2) B) Roca dolça (2) B) Roca Gran de la Portella (1) B) Roca Gris (2) B) Salvat Papasseit (1) B) Salvat Papasseit B) Bacallà (1) B) Sant Jeroni Oest (2) B) Savina Inferior (1) B) Sense Nom (1) B) Sentinella (2) B) Serrat de les Garrigoses (2) B) Serrat de les Onze (4) B) Serrat del Moro (1) B) Serrat del Muntaner (8) B) Serrat dels Monjos (3) B) Serrat dels Tudons (2) B) Talaia Gran (1) B) Tonsura - La (1) B) Ullal de La MAgdalena (5) B) Veïna del Gerro (2) B) Veïna del Musclet (1) B) Xepa - La (1) B)Serrat de les Onze (1)

dijous, 31 de març de 2016

Reincidents

23-03-2016
Collbató
Codolosa Est
Via :  Reincidents
Dia ventós i vigília de Setmana Santa tots a corre per les carreteres, perfecte per els "PijaPins" amants de Barcelona per gaudir-la amb tranquil·litat i amb els seus carrer buits, ser el únic veí que queda a la escala i no veure cap veí als balcons tafanejant per saber si estic sol o acompanyat...... mmmmm com m’estimo al meu poble !!!! (Barcelona)
El Guillem al inici del L-1  (foto Martí)
Be avui toca pujar per les parets, cada cop mes curtes i mes per covards.....
El company em recorda que el darrer dia em va dir que em deixaria fer el primer llarg a Mi mmmmm per que ...?
El Martí al L-2
Be ho descobreixo quant li toca fer el segona a Ell .... es preciós...!! però li falten un parell de assegurances..... per al meu gust.
L - 2
Una via que destaca per la mena de pedra i per la seva qualitat, al segon llarg el company a pujat per una variant mes recte, des de l’esquerra del primer pitó ha pujat recte per una placa mol maca  ha trobat els dos ponts de pedra i desprès ha pujat recte a munt sense trobar la xapa, encara que la ha vist a la dreta però li ha semblat mes maco recte a munt, el lloc del pitó podria ser una llastra que se ha desprès, aquí ha posat un friend petit
L - 3

Descripció de la via
Primer llarg :  Just a l’esquerra de la via Alimera, la primera xapa esta una mica per sobre de un tronquet sec i sembla que vagi per el mig de una zona dreta i descomposta, si..!! va per aquí però la pedra es de bona a mol bona, a pesar de les aparences, un cop superat aquests primers metres la dificultat baixa i es va pujant xino xano, un tros mes fàcil i un xic descompost (possibilitat de alguna cinta en algun arbret)  passem un replà que sembla bo per una reunió, seguint per unes plaques fins a sota de un vaumat i amb una bona rapissà a on trobarem la R-1

Segon llarg  :  Se surt per l’esquerra amb uns primers passos de xemeneia ample per desprès anar a la dreta a on trobarem un pitó, recte a munt tot anant escollint els millors agafadors, en general els trobarem bons i amb generositat, anar pujant mes o menys recte a munt fins trobar un replà a sota del cim, un pitó ens marca la reunió que haurem de reforçar amb algun friend.

Tercer llarg  :  Curt recorregut per una mena de xemeneia descomposta amb baixa dificultat.

Baixada  :  A uns 30 metres a la nostre dreta i mes o menys a la mateixa alçada trobarem els ràpels de la via Alimera.

Dades de la via :
L-1  40 metres, 2 xapes 2 ponts 1 arbre,   IVº / IVº+ / IVº / IIIº  / IIº / IIIº+
L-2  42 metres, 1 Pitó 2 ponts 1 xapa  1 friend,  IVº- IVº+ /  IIIº / IVº - IVº+
L-3  10 metres,  IIIº / IIIº+

Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :