dilluns, 6 de juny de 2016

Gorros

Cara de Mico

Via  :  Realitat Virtual
Dia amb un bon Sol, el Monestir ple de "Colles sardanistes" però poc turista..... aprofitem la ocasió per no fer cues ni de pujada ... ni de baixada amb el "Cavall de Ferro", avui El Jorge i La Gabi em porten a passejar,  ant invitat a uns companys seus del Rocòdrom de la UEC (Sants) .... així que rodejat de "Màsters" em sento un xic acomplexat i decideixo anar de Turista ... els Companys ( Diego i Cecilia)  serà la segona vegada que tocaran pedra de veritat i no un Rocòdrom (SAME-Sants) Sembla que amb bon criteri (que tinc que dir Jo...) el Jorge i La Gabi ant escollit anar a la Cara de Mico per la vessant Brucs per així esta un xic a la ombra ....
El Jorge al  L - 1

jejeje i tant que estarem a la ombra i amb un vent que toca allò que no sona, com a sobre anem lleugerets de roba ..... pooooss  a fer el "Passerell"  ens fotem de fred, es que no aprendrem...!!!! cada any toca "pringar" a la primavera o a la Tardor ..... un cop a peu de paret com que Jo ja les he fet totes ..... be totes les que es poden fer...!!!! Ells decideixen anar a la via "Realitat Virtual" i apa a munt, he de dir que al quart llarg que havia uns metres un xic descompostos, però sense perill, ara esta net de collooooonsss, sembla que es fa bastant sovint...? ep i no es Orgull de Pare Putatiu..... be si que ho es....perquè amagar-se.
Gabi al L - 2

Els col·legues que son de rocòdrom escalen de collons i es qüestió de fitxar-los per que em facin de mono.... si fa falta ja compraré cacauets.

Els llargs se els  reparteixen La Gabi i El Jorge i Jo pujo tranquil·lament xuclant corda i donant consells jejejeje mes val que no em faci cas...
Magnific  L - 3

Recoi amb el vent ens fa ben be la guitza tot el mati, sort que desprès al Bar arreglarem , una mica, el Mon i les seves Filosofies.
Bon  L - 4
Peu de via :
Baixada fins el Sentinella i curt flanqueig a la esquerra (sentit marxa) fins trobar el peu de paret , seguir-lo passant per el peu de la via "La Infidel" i uns escassos 20 metres mes amunt ja veurem les característiques xapes grogues.
Descripció de la via :
Primer llarg  :  Diagonal ascendent cap a l’esquerra i pas difícil, ven resolt amb un parell de passos de Ao, desprès amunt anant seguint les xapes, deixem a la nostre esquerra uns matolls i anem un xic a la dreta, per una pedra de primera amb mol bons agafadors fins un còmode replà i una bona reunió de parabolts. 30 metres, 12 xapes, Vº  /  Ao  /  Vº  /  IVº+  /  IVº

Segon llarg  :  Se surt de la reunió per la esquerra i es puja els primers metres recte per desprès agafar un lleugera tendència a la dreta, fins situar-nos a l’alçada de un bosquet a la nostre dreta, aquí un clar flanqueig a la dreta ens porta fins a la còmoda reunió de parabols, 22 metres, 7 xapes,  IVº - IVº+

Tercer llarg  :  Se surt per la dreta de la reunió, es veu dret i ho es... amb molt bons agafadors, se ha de anar una mica a l’esquerra .... una mica a la dreta tot buscant els millors agafadors, que hi son .... sortida a dalt un xic explosiva, se ha de buscar el millors agafadors i queden uns metres recte per desprès desplaçar-se una mica a l’esquerra per trobar una reunió no tant còmode com les altres, també de paràboles, es el llarg estrella i es per gaudir de valent. 27 metres, 10 xapes, Vº  /  Vº+ (o Ao)  /  Vº  /  IVº+  /  IVº

Quart llarg  :  El inici te un primer pas un xic forçat a la dreta, es pot fer be amb Ao desprès be uns metres que abans herent descompostos, però ara ha quedat de conya, ens agafem a la paret de la dreta i pugem be en "X" be passant totalment a la dreta (al gust),  puja recte per una mena de espero dret amb mol bons agafadors, sortida un xic explosiva i rampa fins sota el sostre, reunió opcional, es pot sortir per la via (una cafrada) o seguir a la dreta a on trobarem una xapa de la via "Terestel" i fem els darrers 3/4 metres fins la reunió. 32 metres, 10 xapes, Ao  /  IVº  /  Ao  /  Vº /  IVº +  /  IVº

Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :

Jorge ha dit...

Gracies Gran Master, sortide rodona, amb una mica de fred, aixo si, maca maca "La Escalada Virtual", gracies per fer aquesta via, la setmana que ve mes i millor, salut, cava i tortell de nata