dilluns, 4 de juliol del 2016

Caragolet

29-06-2016

Monestir

Bon esmorzar tot comentat els darrers esdeveniments del veïns i en el que encara estem involucrats, es fa dur, la lliure reacció del poble de base .....  be a lo nostre que em vingut per menjar-nos el mon, ja se sap que quant surten imponderables, era el dia en anabàs mentalitzat per fer allò que saps que NO faràs....
El Guillem al  L - 1  (foto Esteve)

Si això be a compte per el fet que un cop arribats al peu del Funi, altrament di "Cavall de Ferro" ens trobem una simpàtica noia que ens informa de que estan de vaga i ens explica les seves raons, mol ben explicades, la opció de pujar a peu..... ni ens la plantegem, els nostres genolls no estan per aquestes heroïcitats, ens plantegem anar a un parell de llocs i escollim "El Caragolet" que el tenim a tocar i ens donarà temps per anar a fer la cervesa abans no comenci a caure el Solano de Juliol,  haaaggggg em agafat no mes una corda i ens sembla recordar que un dels ràpels es moool llaaarggg  ....... (desprès comprovarem el nostre error),
L'Esteve al L - 2
decidim esperar als companys que em vist al aparcament (La Gloria, El Miquel i El Manel) a veure que fan i ens enganxaríem amb ells per aprofitar els seus ràpels, ens trobem i tenen la mateixa pensada que nosaltres així que acceptem que utilitzem les seves cordes per baixar, serà una agradable col·lectiva amb bon humor.....

Descripció de la via  :
Primer llarg  :  Se surt recte amunt per una pedra un xic diferent de la habitual en aquesta zona, sembla una mica llefiscosa, encara que es van trobar agafadors grans i petits amb una combinació de passos diferents, uns metres mes amunt agafa una tendència a la dreta per desprès tornar a pujar recte amunt fins arribar a una doble reunió, en dos petites plataformes, es deixar fer, sobre tot per el seu generós equipament. 30 metres, 7 xapes 1 Pitó 2 Ponts, Vº / IVº

Segon llarg  :  Se surt  per l’esquerra de la reunió recte a munt a trobar una vauma en la que nosaltres pengem un estrep una sortida un xic explosiva i un altre xapa, mol útil per la sortida del segon, per sota de la xapa a l’esquerra un parell de metres i recte amunt, per pedra bona i agafadors mol correctes que van millorant conforme arribem a la reunió. 25 metres, 6 xapes, IVº / IVº+ / Ae  /  Vº / IVº+ / IVº

Un passamà ens portarà fins un collet a l’esquerra per descansar un xic i admirar el panorama.

Descens amb un ràpel de 60 metres fins el camí de pujada.

Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :