dimarts, 13 de setembre de 2016

Gorros

Gorra Frígia

Via :  Ana Marisa Correia

Desprès de un munt de dies sense tocar la pedra Montserratina i amb una certa recança per comprovar si ens hi trobarem be amb aquets còdols arrodonits enfilem el camí cap a la nostre base de operacions ..... el bar de Monistrol, un bon esmorzar per començar, desprès un reguitzell de opcions i ens decantem cap a Gorros, còdols mes grossos i amb pedra mes bona, una via que no em fet, però que en alguna ocasió em vist al passar a prop de ella, es la via "Ana Marisa" animats per una bona informació del blog del Joan i amb ombra assegurada  fem cap al seu inici.
L'Esteve al  L - 1

Avui el rapit a estat L'Esteve que en un plis plas ens esta dient si no lo assegurem i es que nosaltres encara estem a mig vestir..... recoi de noi, realment ens trobem una mica estranys, en realitat no crec que sigui per culpa de "La Montse" mes aviat crec que cada dia anem una mica mes de cul .... però això es un secret entre nosaltres, no els hi digueu a Ells !!!!!.
L - 2

Puja be i rapit amb bona pedra i grau amable, al mig un tros un xic mes fàcil que es posa una mica dret just abans de arribar a una assegurança, però sense problemes, anem fent amb un xic de atenció a la entrada de la segona reunió, la pedra es a controlar.
El Martí al  L - 3

Aquí ens trobem davant de un pany de paret dret de collons, sort que les xapes es veuen a prop, els companys fan ...uuuufffff, això, segons la ressenya deu fer-se amb pedal, be Tu que tens mes tècnica per que no la fas.... i Jo que soc un beneit els faig cas sense mirar la ressenya...!!!!  artificial... jejejeje els primer passos si, desprès algun de últim esglaó i desprès sortida en lliure que ....... alguna em fa PO i altres les provo dos o tres cops abans de decidir-me, un altre que faig servir l’antena i les demes que no donen, total que ant passat dos dies i encara tinc el forat del cul tancat, de lo a premut que el portava, advertència me he agafat a totes les cintes he posat els peus a les cintes i a les xapes i si no he fet mes marranades es per que no se mes, la graduació es com Jo la he trobat, fent totes aquestes marranades

El darrer llar es mes humà amb bona pedra i bons agafadors, fins que arriba a un llavi que superem amb Ao els bons i Jo amb un pas d’estrep son tres xapes amb pedra de pèssima qualitat, atenció a les pedres que van a petar directa a la via de la dreta i a la tercera reunió.
L - 5

Un cop al cim a fer els ràpels, tot quedant a l’espera que el patronat reinstal·li el camí ferrat que hi havia per pujar i baixar.

Descripció de la Via

Primer llarg  :  Comença tres metres a l’esquerra de la via Optima (  http://blogdelguillem.blogspot.com/2012/08/optima-gorra-frigia.html )  els primers passos son els mes difícils, desprès la dificultat baixa una mica, seguir les xapes  fins la reunió.  30 metres, 7 xapes, IVº+ / IVº / IIIº.

Segon llarg  :  Primer un xic a la dreta desprès cap a l’esquerra, les xapes se ant de anar buscant, que hi son, fins situar-nos a l’esquerra de uns matolls. 27 metres, 4 xapes, IIº - IIIº alternant la dificultat.

Tercer llarg  :   Recte amunt fins la segona xapa,  desprès en direcció a l’esquerra a trobar la intersecció del sostre amb la canal, els darrers metres abans de la reunió se ha de vigilar, la pedra no es mol bona qualitat. 28 metres, 5 xapes, IIIº+  -  IVº alternant.

Quart llarg  :  Creuem la canal quasi caminant i ens col·loquem al peu d una dreta paret, els primers metres els fem en artificial forçat en alguns passos, una sortida en lliure mol difícil que quant em faltava dos pams per la xapa he fet servir l’antena, un lliure exigent i en un altre xapa he fet servir una cinta com estrep, dret i difícil fins la reunió, pedra de primera. 30metres, 12 xapes, Ae / VIº--  / Ae  /  Vº+  /  Vº.

Cinquè llarg  :  Se surt recte, amb una lleugera tendència a la dreta fins a sota el balmat, que se supera aper la dreta, a tocar de una canal, pedra mol descomposta, tres xapes i sortida mes fàcil fins a la reunió. 30 metres, 10 xapes,  IVº - IVº+ / Ae  - Ao  / IVº+ /  IVº / IIº,

Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :