dilluns, 31 d’octubre de 2016

Gorros

Gorra Frígia

Via  :  Optima
Estic de sort.... tres joves..... joveníssims companys ant decidit que traurien a passejar a aquest avi.... comencen be...
El Víctor  /  El Pol  /  La Irene
Jo pujant amb el "Cavall de Ferro" i ells per el camí, tot just col·loco el cul al banc per prendre l Sol que ja els tic aquí dalt i a sobra ni tant sols suant.... anem malament, ara anirem a fer una de les meves vies per que per Ells serà la seva PRIMERA via ,
 L - 1
també per comoditat, per seguretat,  i per que podré donar-me de escalador bo..... jejejeje ni això Jo pujo arrossegant la meva humanitat com puc i Ells com si res em sembla que si en volen un altre dia els hi lligaré una ma al darrera a veure si quedo millor..... !!!!
L - 2  Irene i Víctor   /  El Pol a la R-1 (foto feta des de la R-2)

Be la via es bastant coneguda, poc risc.... moltes xapes, pedra mol bona, uns 3 o4 metres que estaven delicats, ja estan nets i ara es un plaer, agafadors de primera o primera excel·lent, bon ambient i un cim emblemàtic de Montserrat, la veritat es que ha estat tot un plaer escalar amb La Canalla i se ant portat mol Be amb Jo.
Víctor al L -3  / Irene i Pol a la R-3 (foto feta des de el L-4)

Els mal aparracats ant baixat a peu i quasi arriben abans al Monestir ......  grgrgrgr...

Curt vídeo musical https://www.youtube.com/watch?v=WXEoL5YGvpM

Descripció de la via :

Primer llarg  :  Se surt ajudant-se de un arbre en direcció a la dreta, segons vàlua pot ser Ae, Ao  o ..... ? son 3 o 4 xapes, desprès mes o menis recte a munt tot seguint les abundant xapes, pedra de primera. 35 metres, 16 xapes, Ao / Vº+ / Vº / IVº.
Segon llarg  :  Se surt cap a la dreta per un rapissa fins situar-se a sobre de un llom i ara amunt, al cap de munt un xic a l’esquerra, tot seguint les xapes. 40 metres, 11 xapes, Iº / IIIº - IVº
Tercer llarg  :  Se surt cap a l’esquerra, als 2 o 3 metres trobarem una xapa que no es visible fins arribar, seguir flanquejant ara amb diagonal, superem un petit desplom i seguim amunt a trobar el llom que ens porta a la còmoda reunió. 35 metres, 15 xapes, IVº / Vº /  IVº+ / IVº / IIIº  / IIº-Iº

Quart llarg  :  Recte amunt, el primer pas esta un xic covat, desprès anem per un mar de còdols a quin mes bo o mes gros, un tros mes ajagut dona pas a un petit mur que es el darrer pas, a sobre pedra solta, una xapa per evitar tirar pedres al assegurar, la reunió a l’esquerra a sobre unes pedres. 45 metres, 13 xapes,  Vº / IVº+ / IVº / IIIº / IVº

Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :

POL ha dit...

Hola Guillem,
Va ser un dia genial i el recordarem tota la vida. Moltes gracies per ensenyar-nos tantissimes coses i transmetrens la teva passió per la escalada i la montanya. És una sort poder compartir moments amb algu que fa allò que més li agrada amb tanta ilusió i es capaç de transmetre-ho als demès.
Fins la propera mestre!!!!

Irene anton sales ha dit...

Un plaer escalar amb el Mestre Guillem, fins la propera!