dilluns, 12 de juny del 2017

Collbató
La Pastereta
Via :  Pel Teu Somriure, Cel
Situació de la via :  Esta al extrem dret de la paret Oest de la pastereta, uns 10 metres a la dreta de la via "Funció Clorofíl·lica", es puja uns 2/3 metres per la canal per donar la volta a un arbre i ja tenim dues xapes seguides que marquen el inici de la via.
Primer llarg  :  Comença un xic estrany per xapar i desprès un A0 en la segona xapa, sortida dreta amb bons agafadors i bastant aire fins la següent xapa, desprès segueix un tram en que els agafadors son escassos i mol petits dues xapes mes per desprès anar a una xapa que queda a la nostre dreta, arribada, a la mateixa, delicada desprès la cosa se humanitza, recte amunt trobarem la reunió. 30 metres, 7 xapes, Vº / Ao / Vº+ / VIº / Vº+ /  IVº / IIIº
Segon llarg  :  Se surt en direcció a la dreta fins una propera xapa, desprès amb lleugera tendència a l’esquerra anirem trobant les assegurances, bastant espaiades, com a referència, la reunió esta en una cubeta sota una pedra grossa que es veu en l’aresta, una mica a l’esquerra de la seva vertical. 35 metres, 4 xapes, IIIº - IIIº+ / IVº--.
Tercer llarg  :   Es puja per l’esquerra del bloc / llastra amb uns passos per prestar atenció i desprès recte amunt, passem, de llarg, una reunió i seguim amunt per terreny mol comod i aprofitant un parell de xapes blaves, reunió de la via blava, just a la seva esquerra un metres mes a baix dos instal·lacions de ràpel. 45 metres, 4 xapes, IVº-- / IIº - IIIº.
La baixada : Per la cara Oest seguint els tres rapels de la via "Funció Clorofíl·lica"