dilluns, 20 de febrer del 2017

Collbató
la Codolosa
Via : De les Cabres
Dia plàcid avui interessava fer una matinal sense deixar de practicar el noble esport de la "Barra" del Bar i de comentar les darreres noticies de  Clavegueres  polítiques.... i es que això de criticar sens dona mol be.
El Guillem al L - 1 (foto Martí)
Al peu de via dos noies que començant a escalar per lo que canviem de plans i fem aquesta bonica via. Fatal el tema de pujar en paral·lel .... me obliga a guardar les bones formes i no me he agafat a cap agafador de colors .... i això que les mans se anaven sense adonar-me.... un gran esforç de voluntat per la meva part.
El Martí al  L - 2
Cosa rara el company avui em deixa fer el primer llarg, aprofitant la meva falta de memòria, ell es queda el segon que es preciós i amb una pedra extraordinària  ufffff qui plaeeeer, a sobre quant arribo a la reunió em diu que Ell fa dues setmana que no escala i que se agencia la tercera, Jo em quedo en blanc i quant vull reaccionar ja esta pedra amunt, de totes formes aquest llarg no es cap virgueria encara que no es dolent.
L - 3
Inici de la via  : Al extrem dret de la paret un corriol li dona la volta, al darrera un peu de canal còmode de a on surten 4 o 5 vies força interessants.
Descripció de la via :
Primer llarg  :  Per el vell mig de la canal de la dreta, recte amunt, al principi ajagut i desprès es posa mes dret, una xapa, pedra mol bona i agafadors correctes, anant pujant mes o menys recte fins sortir a un  tram mes còmode per fer un pas amb la pedra a controlar, curt i ben assegurat, una rapissa de terra i un altre, curt, tram de roca que ens porta un xic a la dreta a trobar la reunió. 45 metres, 4 xapes 1 pont, IIIº / IVº / IVº+ / IVº / IIIº
Segon llarg  :   Se surt per la dreta de la reunió per posar-se a sobre i desprès una mica a la esquerra, la tercera xapa queda una mica a la dreta en mala posició desprès amunt  una petita tendència a la dreta i recte amunt, pedra de primera, agafadors de primera un petit plaer. 28 metres, 7 xapes, Vº / IVº+ / IVº
Tercer llarg  :  per sobre la reunió a trobar una xapa un xic lluny, però per terreny còmode, un cop fet un petit espero la pedra se ha de controlar un xic, encara que la dificultat cau en picat, la reunió la farem una mica penjada a la nostre esquerra, en un bec ben visible des de la anterior reunió, però que es perfecte per instal·lar el ràpel. 25 metres 2 xapes 1 pont, IVº / IIIº.
Baixada :
Baixar per la mateixa via en dos ràpels de 50 i 40 metres.
Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :