Pàgines

dijous, 25 d’agost del 2011

Agulla del Ratpenat

Aproximació
Deixarem el cotxe a Santa Cecília, creuem la carretera, un xic a la nostre esquerra (GR4),  i agafarem el camí de l’Arrel.
Seguir el camí de l’Arrel (GR172) en direcció al Monestir, tot passant per sota de la paret de Sant Jeroni, del Ganivet de Diables, de Patriarques, de diables, donem la volta, per sota, del Cavall Bernat (o Carrall Trempant), el camí fa un marcat gir a la dreta, passarem el desvio del camí que puja al Cavall i una mica mes enllà,
uns 10/15 metres, abans de arribar a la canal dels Arínjols, trobarem una petita fita i una canal que puja a la nostre dreta un camí poc marcat que amb l’ajut de unes cordes fixes, ens portarà ràpidament,  a peu de via.
Descens

Per baixar des de el collet per el costat dret (de cara a la paret)  de la via de pujada un ràpel de uns 40 metres fins una rapissa de terra i al mig de la placa una instal·lació a l'alçada del cap (o una mica mes amunt).
Un segon de 30 metres fins la base de una canal terrosa, en un arbre a la nostre dreta, que te una baga amb maillon.
Un tercer de uns 25 metres.

Per qüestions de evitar que la corda es quedi enganxada en algun arbre o branca es millor fer tres ràpels, encara que els dos darrers es poden ajuntar i fer un de sol.