Pàgines

Aproximació :

Vessant Est

Vessant Oest
La regió d'Agulles, té diverses entrades la més usual és per Can Maçana a on podrem aparcar el cotxe i remuntar per l'ampli camí que puja al Coll de Guirló, una vegada a aquest, agafarem el camí de la dreta que voreja per davant de la Muralla Oest d'Agulles fins a remuntar una dreta i curta canal situada entremig de les dues Portelles i que ens portarà al coll de les Portelles.

Per anar a les vies del Vessant Oest agafarem un corriol que surt una mica abans d'arribar a la dreta canal que puja al Coll, a la nostra dreta, primer baixa i després puja una miqueta, fins a situar-nos al peu d'una xemeneia – cova a on surt la via Lapònia.
Descens:
Pel Sud-est un ràpel de 52 metres, es pot fer en dos, fem el segon d'uns arbres, ens deixarà en un collet baixar per un caminet a la nostra dreta mirant la paret, flanqueja pel peu de La Portella fins al Coll de les Portelles, d'aquí seguir el camí del Coll de Guirló.
Per informació de les Vies clickar aquí  :
Ràpel

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.