Pàgines

Monestir
Roca dels Corbs
Via : Serrat-Torres

L'arribada a peu de via te els darrers metres una mica emboscats.
Primer llarg: L'inici és una placa fins al primer parabol (3 metres) menis difícil una mica a l'esquerra, a dos metres el següent i un flanqueig a la dreta en Ao fins a penjar els estreps en un vell clau i anar-hi anant… ve pel mig una sortida en lliure, es pot posar un friend petit, bona fissura, per ajudar. L'entrada a la reunió es fa bé i és força còmoda. 30 metres, 12 segurs, / Ao / Ae / / Ae / .
Segon llarg:
És l'estrella de la via, presa cantelluda i dreta, pedra extraordinària únicament al mig un pas de pedres romes em toca els nassos, sort que la següent xapa està a prop, trec l'estrep i pas solucionat, la resta no és que no m'agafi a les cintes, és que no deixo una per agafar, cosa que es reflecteix en la ressenya. 25 metres, 7 xapes, / + Ao / Ae (un pas) / + / Ao.
Tercer llarg:
Vist des de baix sembla molt descompost, una vegada posats, et trobes amb molt bons agafadors, després de la primera xapa sembla que allunya mol fins a la següent, però entremig un pont de pedra ens facilita la vida. L'artificial és un A2 en tota regla curt, però intens, no regala. La sortida té un pas un pèl delicat (la graduació no li fa justícia) fins a arribar a la xapa situada un parell de metres per sobre. 25 metres, 7 xapes 1 pont, IVº - IVº+ / A2 / / IVº+ / IVº.
Quart llarg:
Sembla que m'he embolicat, com que no porto ressenya he seguit la lògica, fent una placa de IIº/IIIº i després aprofitar una sabina seca per assegurar-me he pujat per una canal fastigosa, m'he ajudat amb una corda que està a l'esquerra i en arribar a dalt he vist un altre corda a la meva dreta, he passat les dues reunions i he fet reunió al cim, baixant al darrere del mateix. 36 metres, IIº / IIIº.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.