Pàgines

La Doble
Via : Lluís Corominas
Aproximació
Tot arribant al punt que la canal de baixada es fa més estreta a la meva esquerra una petita plataforma herbada em crida l'atenció ... Serà el lloc a on farem la R-1 continuar baixant uns metres fins a l'inici de la via. Uns metres més avall comença la via Tomahavk a La Mamella.

Primer llarg: No és difícil però sí una mica rara i un xic llefiscosa, curt llarg fins a un còmode replà, reunió d'un arbre. 15 metres, 2 xapes, IVº / IVº+.
Segon llarg:
Recte amunt, pedra molt bona i bons agafadors fins a situar-nos a sota unes herbes i al peu d'un balmat, ara en diagonal quasi horitzontal fins a la reunió de dues xapes. 30 metres, 2 xapes, IIIº / IVº / IIIº.
Tercer llarg:
Recte amunt, bons agafadors i bona pedra, entre dues xapes el pas més difícil, seguir recte amunt amb bona pedra i dificultat còmoda, per sobre una fissura horitzontal la dificultat disminueix fins a arribar a sota del cim de l'agulla a on trobarem una reunió. 28 metres, 3 xapes, / + / / IVº+ / IVº / IIIº / IIº.