Pàgines

Codolosa Dreta (Est)
Via : Espero Blocaire
La via:
Primer llarg: Situats en una, còmoda, plataforma al mig de la torrentera i a la dreta de l'inici de les vies "Alimera" i "de les Cabres", té un inici plàcid que després es complica una mica, encara que es pot fer de més o menys, és a dir un metre a dreta o esquerra pot variar la dificultat, segueix l'esperó recte cap amunt, després de la primera xapa trobarem l'esparrac d'un bol, sense xapa, pedra no gaire dolenta. 35 metres, 2 xapes + 1 esparrac / IIº / IIIº o IVº ( a escollir) / IIIº / Iº

Segon llarg: És l'estrella, comença bé i es va redreçant, la pedra ha millorat un xic, des de la primera xapa es veu el forat a on se suposa que hi ha un pitó... però no hi és, cap un friend petit, però no és fàcil de posar, a la segona xapa i col·loco l'estrep i torno a provar, baixa un xic la dificultat....... i anar-hi anant fins a arribar a la reunió. 30 metres, 4 xapes + 2 friends, IVº / Vº / Ae / Vº+ / Vº / IVº+

Tercer llarg: Un xic per la dreta per pedra francament podrida, tercera xapa i es converteix en una tartera penjada, sàviament el company es va a l'esquerra i acaba per la via "De les Cabres", fem la seva darrera reunió i fem el ràpel des d'aquest punt. 25 metres, 4 xapes, IVº / IVº+ / IIIº +

Crec que el més encertat és sortir de la R-2 cap a l'esquerra i pujar pel darrer llarg de la via "de les Cabres".

Baixada : Ràpel de R-3 a R-1 i de R -1 al terra.