Pàgines

La Codolosa
Via :  Josep Monistrol

Descripció de la via :
El inici es a l’esquerra de la paret. A uns 2/3 metres a l’esquerra del cable de un vell tasco que esta un xic per sobre.
Primer llarg  :  El Inici es un xic explosiu, es pot començar un parell de metres a la dreta, mes fàcil, per desprès fer un curt flanqueig a l’esquerra, mol bons agafadors, per xapar desprès amunt a trobar una baga que es veu, es un vell pitó, entre mig una reunió que no es fa, el pitó assegura  un pas un xic forçat, Jo lo he saltat un metre per l’esquerra tot aprofitant un pitó de la veïna via (Punt Verd), posar una cinta llarga, per desprès situar-me a sobra del pas i seguir amb diagonal a la dreta per una bonica placa, un altre xapa ens farà arribar còmodament a la reunió. 30 metres, 3 xapes 2 pitons, IVº+ / IVº / Vº / IV+ / IVº.
Segon llarg  :  Amunt per terreny dret i amb un pas fi per arribar i sortir de una xapa, un pitó una mica amagat ens alegra el dia, desprès una llarga placa amb tendència a la dreta, que sense ser extrema si que esta un xic desprotegida fins arribar a una xapa, aquí un gir a l’esquerra per una pedra extraordinària i mantinguda ben assegurada amb dues xapes que ens deixant a l’aresta a sota la reunió un pitó ens assegura el darrer tram. 35 metres, 4 xapes 2 pitons, Vº / IVº+ / IVº.
Baixada  :  Un ràpel de 55 metres. o caminant per anar a trobar la drecera de Fra Garí i arribar ràpidament al poble de Collbató.