Pàgines

La Pastereta (Oest)
Via : Diedre Bonington

La Via
Un cop arribem al peu de la paret anar cap a la nostra esquerra uns pocs metres, un balmat marca, per l'esquerra l'inici de la via.
Primer llarg: Una grimpada fàcil per posar-nos sota el balmat i un pas explosiu per superar-lo, un cop superat anar a l'esquerra i després recte amunt per terreny més còmode fins a la reunió en una bona rapissa. 30 metres, 4 xapes, Iº - IIº / Vº+ / Vº / IVº+ / IVº.
Segon llarg:
Canvi de reunió anar cap a la nostra esquerra per terreny fàcil, quasi caminant, fins a trobar la còmoda reunió al peu d'una placa i a l'esquerra d'una canal arbrada. 30 metres, Iº.
Tercer llarg:
Recte amunt, un pas a l'esquerra i després, per una placa amb forats i mantinguda, anar en diagonal a la dreta fins a trobar la reunió, un xic incòmoda. 25 metres, 5 xapes, IVº / Vº.
Quart llarg:
Recte amunt per l'esquerra d'un balmat, un cop superat agafar una lleugera tendència cap a la dreta, per després seguir amunt fins a la reunió. 27 metres, 4 xapes 1 pitó, IVº+ / Vº.
Baixada:
Un ràpel llarg fins a la R-2 després desfer el flanqueig fins a la R-1 i un ràpel curt fins a l'inici de la via i el camí de tornada.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.