Pàgines

Aproximació
La Via:
Primer llarg:
Pujar pel costat herbós, possibilitat de posar alguna baga, al cap de munt una xapa, ara un flanqueig ascendent a la dreta, trobarem tres xapes més, bastant seguides, per deixar anar la darrera posem un estrep, sortida direcció al peu de la bola amb tendència a la dreta fins a la reunió, comuna amb la de l'aresta Brucs, reunió d'un espit i 3 burins, pedra dolenta. 35 metres, 4 xapes, IIIº / IVº / Vº - Ao / Ae / Vº / IVº.
Segon llarg
: Sortida per la dreta no gaire difícil per després seguir per sota la bola, el cap, en progressió de flanqueig ascendent amb pedra dolenta al final anem recta amunt, un espit, per assegurar els darrers quatre metres fins al cim, segueix la pedra dolenta. 25 metres, 32 xapes 2 pitons, IIIº / IVº+ / Vº / IVº - IVº+ / Vº / IIº.

Baixada:
Es baixa caminant, uns 10 metres pel vessant Nord i després s'agafa la canal de la nostra dreta (sentit marxa) baixant a toca de la Cara Est del Cap d'en Calventus, atenció al final de la canal un estimball de pedra ens barra el pas, just uns metres abans d'arribar, a la nostra dreta, resseguint la paret un llavi rocós ens deixa a l'inici de l'Aresta Brucs, després seguir el mateix camí que a la pujada.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.