Pàgines

Càmping
Via :  Facilonga
Aproximació :
Des de el Monestir seguim el camí del Càmping, passem aquet de llarg fins arribar a la tanca que impedeix el pas ve vehicles, just davant de ella una paperera ens marca el camí que puja dret, però es molt curtet fins arribar a la primera pedra, inici de la via, res no ho senyala.
Descens :
A)  Rapelar la via, reunions pràcticament equipades i es convenient junta dos llargs en un sol Ràpel, atenció a la caiguda de pedres.
B)  Fer els 10/15 metres que falten per superar una tartera immunda  i desprès seguir un cada cop mes marcat camí amb tendència a la dreta fins arribar a una pedra, se ha de pujar a sobre be per la dreta, be per l’esquerra una vegada a dalt es veu el camí del Pla de les Taràntules (estació superior del Cavall de Ferro) sobre tot es veu si hi passa algú, seguir la carena capa el front (oest mes o menis) fins una placa de pedra pujar per ella fent sigues sagues fins el cap de munt a l’esquerra empalma amb un altre placa de la que sortirem per la dreta en un marcat camí que ens deixa al camí gran que baixa al Monestir

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.