Pàgines

diumenge, 28 de setembre del 2014

Raó de Ser

17-09-2014
Montserrat Sud (Vinya Nova)
Serrat Tudons
Via :  Raó de Ser
Aproximació
La via
Primer llarg:
Una fissura d'esquerra a dreta, la primera xapa està lluny, es pot assegurar amb frieds.
Un passet per arribar fins a un petit pi, ara tenim una sortida potent que se suavitza amb un petit pi, si fas un pas a la dreta una llastra fa de fantàstic agafador i facilita la sortida, després continua difícil ben assegurada, però no regala res, encara que la pedra és extraordinària, reunió còmoda. 30 metres, 1 pitó 5 xapes, IVº / IVº+ / / Ao / + / / IVº+ - .
Segon llarg:
Se surt per la dreta en horitzontal per creuar la canal, un pas delicat i assegurat, després seguir amunt per la placa més senzill. Reunió en un arbre. 18 metres, 1 xapa 1 pitó, IVº / IVº+ / Ao / IIIº.
Tercer llarg
: Seguir la placa per terreny mol franc i amb molt bons agafadors, a sobre un arbret una xapa, ben amunt s'ha de fer unes passes a l'esquerra, bonic i assegurat amb un pit. Després baixa la dificultat fins a arribar a l'aresta, pedra a vigilar, que remuntarem fins al cim. Reunió en algun dels arbres. 25 metres, 1 xapa 2 pitons, IVº / / IVº / IIIº.
Des del cap de munt seguir el llom, Nord, primer una canal amb un arbre, que pot sevir per fer la darrera reunió de les vies, seguir uns 15 metres més, una petita desgrimpada d'uns tres o quatre  metres ens deixaran al costat d'un esvelt i gruixut Pi que té una anella per rapelar pel vessant Est, 30 metres

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.