Pàgines

Montserrat Sud
Serra dels Tudons
Via : Ping - Pong
Veïna de la via "Raó de Ser". Com bé diuen els seus aperturistes, variada en plaques un xic finetes i grau ajustat i trossos trencats que s'han d'agafar amb delicadesa, s'ha de dir que està ben assegurada.
Aproximació :  Tant si la fas directament del Camí Dels Francesos com si la fas pel de la via "Raó de Ser" és per quedar ben esgarrinxat, sort que és curt.
Primer llarg: Una bonica placa amb uns passos fins i drets fins a arribar a les dues primeres xapes que permeten agafar-se i fer un pas d'Ao sortida còmoda i després la paret s'ajup fins a arribar a un llavi amb un pas més difícil, ben assegurat, pedra a controlar, més amunt un altre petit llavi també assegurat, seguim per terreny més fàcil, pedra a controlar, fins al cim d'una petita agulla a on fem reunió en un arbre. Les assegurances es poden reforçar amb alguns tascons. 30 metres, 5 xapes, Vº / Ao / IVº+ / IVº / IIIº - IIº / Vº / IVº / IIIº - IIº.
Segon llarg:
Anem a l'esquerra a buscar la paret del davant a buscar l'extrem esquerre d'un petit llavi, una xapa, després recte amunt fins a dalt. 20 metres 4 xapes, IVº / IVº+ / Vº / IVº / IIIº.
Baixada : optem per remuntar un xic amunt i desprès anar a trobar el camí de la via “Raó de Ser”

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.