Pàgines

17-01-2015
Frares Encantats
Miranda del pas del Príncep
Via : Nubiola-Picazo-Dori (o Via Blava)
Aproximació
La via
Primer llarg:
Anar pujant recte amunt (xapes de color blau), per sota una vauma, passem per unes herbes i a la dreta a la punta de la vauma, còmoda reunió. 40 metres, 6 xapes, IIº / IIIº / IVº / IIIº / IIº
Segon llarg:
Sortida a la dreta, fàcil, una xapa i una placa preciosa amb uns cantells d'escàndol, llàstima que duri poc, després una rampa fins a la reunió. 25 metres, 3 xapes, IIº / IVº / IIº

Tercer llarg: Recte amunt fins a un petit muret amb un altre pas dret, un xic més llarg que l'anterior, entrada en un forat per anar a l'extrem esquerre, pas delicat, encara que molt curt per entrar a la següent vauma i anar cap a l'esquerra a trobar la tercera reunió. 30 metres, 6 xapes, IIº / IVº+ / IIº / IVº+ IIº

Quart llarg; Sortida per l'esquerra, el clàssic mur de sortida amb bons agafadors, després per terreny més còmode cap amunt, anirem troben alguna xapa cada 6/7 metres (aprox.) a la nostra dreta. 35 metres, 5 xapes, IIº / IVº+ / IVº / IIIº+ / IIIº

Cinquè llarg: Recte amunt pel mig de la reunió molt dret però amb agafadors de somni, en el meu cas ho soluciono amb unes "presses de colors" fantàstiques (Ao) després a córrer cap amunt fins a la reunió. 30 metres, 4 xapes, Ao / Vº /IVº / IIIº / IIº

Sisè llarg: Sortida per la dreta, el mur de sortida ha perdut l'entitat que tenien els altres i sense adornar-nos estem al cap de munt, per estar més còmode, seguim fins a dalt de tot de l'agulla un tros que és quasi caminat. 50 metres, 2 xapes + 1 arbre, IVº / IIº / Iº

Des del cim baixar pel Nord, al principi a tocar dels arbres després a la dreta per una canal en mig dels arbres (còmode) fins al coll de l'agulla del Bitllot, passar aquest per la seva dreta (atenció senyal de camí de baixada, no seguir-lo, no va enlloc) el flanqueig per la pedra és fàcil i no porta problemes, un passet al canvi d'agulla, seguir fins a trobar una curta canal, que cal remuntar i ens deixa al camí del Refugi a Coll de Porc.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.