Pàgines

21-01-2015
Collbató
Nou Barris
Via : Encara hi som a Temps, entrant per "Somni de Primavera"
Per no pujar per la canal i allargar un xic més l'escalada fem el primer llarg de la via "somnis de Primavera" des de la reunió ens n'anem uns 35 metres a la dreta per terreny no gaire difícil a buscar l'inici de la via.
La via

Primer llarg: Recte amunt pel fil del llom fins al capdamunt d'un bony, pas de flanc a l'esquerra, caminant, per enfila un altre pany de pedra que ens portarà a una còmoda reunió. 50 metres, 7 xapes, IIIº+ / IVº / IIº / IVº
Segon llarg:
És quasi caminant, pugem amb tendència a la dreta fins a situar-nos en una còmoda rapissa a on trobem una ben instal·lada reunió, passar-la de llarg i anar a la dreta a trobar una canal, que es pot pujar a peu, segurament quan els germans Masó van obrir aquesta via ho farien pujant a peu per aquí. 35 metres, 1 reunió, IIº / Iº / IIº
Ara ja estem situats a l'inici de la via "Encara hi som a Temps",
Tercer llarg: Es veu dret i la xapa una mica amunt però a la dreta i amagat per l'herba un bon agafador permet arribar amb comoditat a la primera xapa, la segona ja és més difícil, però esta mol a prop, sortida quasi en horitzontal, a l'esquerra, un xic difícil al principi però després amb comoditat fins a arribar a la fissura inclinada, a on trobarem un altre xapa, sembla que la ressenya original feia reunió aquí, nosaltres hem preferit seguir amunt, no presenta problemes de fregament i la fissura permet anar posant algun friend i alguna cinta savinera, la reunió es fa en una grossa sabina en regular estat. 30 metres, Vº / Ao / Vº / IVº+ / IIIº+ / Vº / IVº / IVº+ / IVº
Quart llarg:
Sortida una mica per l'esquerra de la reunió una xapa als nassos, ara amunt fins a una fissura horitzontal, possibilitat de col·locar un friend petit apa, amunt dret però amb uns agafadors fantàstics i sòlids, una mica a la dreta, una pedra fosca marca el punt de dificultat abans i després, ara amunt fins al cap de munt i va baixant la dificultat. 12 metres, 1 xapa, IVº / IVº+ / Vº / IVº+ / IVº

Baixada mirant cap a la paret anar a l'esquerra una desgrimpada ens porta al ràpel de la via veïna, un ràpel llarg ens porta a la R-1 i d'aquí un altre a l'inici.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.