Pàgines

El Timbales del Bruc
El Gerro
Via  :  Africà

Situació  :  Al peu del llom una petita vauma, una línia de xapes per el seu mig (difícil) un altre justa a la seva esquerra.... es aquesta
Primer llarg  :  Un cop xapat la primera assegurança es posa un peu en el interior de la vauma i se arriba a la segona, de la segona a la tercera el pas mes difícil, un parell de metres, fins arribar a la xapa desprès la escalada es suavitza i es va fent amb certa comoditat, mes amunt un gir a la dreta ens col·loca a sota de la reunió, que es mol còmoda. 20 metres, 7 xapes, Vº / Vº+ / Vº / IVº + / IVº / IVº+.
Segon llarg  :  Se surt per l’esquerra recte amunt, per un pedestal que a pesar de que sembla trencat, no cau res, fins sota de la bola, un cop es xapa la cosa es posa dreta un pas de Ao o Ae si es vol estar mes còmode, desprès amb mol bona presa amunt, un xic a l’esquerra, fins sortir a un replà, la reunió a dalt a la dreta. 20 metres, 5 xapes, IIIº / IVº / Ae / Vº / IVº
La baixada : un ràpel fins el peu de via