La via
Primer llarg : Uns bonics passos de bavaresa fins a una xapa i després anant fent panxetes, més o menis finetes, fins a sota un díedre equipat amb tres pitons que permeten fer alguna tibada, sortida cap a l’esquerra i la reunió a sobre. 40 metres, 5 xapes 3 pitons, Vº / IVº+ / IVº / Vº / Vº+ / IVº / IIIº.
Segon llarg : la pedra no és tan maca i s'ha de tindre cura encara que la dificultat no és alta i tres cintes a tres magnífiques sabines em fan la vida més fàcil, he sortit de la R-1 cap a l’esquerra i al cap de munt d'una fissura que tinc a la meva dreta un magnífic pitó em protegeix el pas a la placa… bé la pedra ja torna a ser excel·lent i sobretot després de veure una preciosa xapa que m'espera amb afecte, segueixo i es posa més dret, però veig dues xapes més i a sobre a la segona faig trampa i m'agafo amb ganes. 35 metres, 3 sabines 1 pitó i 3 xapes IIIº / IVº / Vº / Vº+ Ao / IIº.
Tercer llarg : Cap a la dreta, roca extraordinària ... Però ni una assegurança, després un esperonet mol “xulo” retallat al cel, perfecte per la foto, segueix cap a la dreta tot seguint una fissura força elegant, 25 metres, 2 tascons, 2 pitons i 1 xapa, IVº / Vº / IVº / Vº.
Quart llarg : És molt bonic, el darrer llarg té algunes passes verticals, una placa ajaguda i d'adherència, un pas vestia … Bé jo ho soluciono posant un estrep i s'ha acabat el pas vestia, després una canal ajaguda de pedra boníssima fins completa el llarg. 50 metres, 7 xapes 1 pitó, IVº / Vº / Vº+ - Ao / IIIº+.
El descens és des de la mateixa reunió anant baixant, pel costat oposat de la pujada, tot seguint un corriol que ens porta al final de la canal que tenim davant, un ràpel de 45 metres amb una sortida d'infart ens porta directe al camí de tornada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada