dilluns, 14 de juliol del 2014

Aproximació
La via
Primer llarg:
Segueix una placa inclinada amb tendència a l'esquerra fins a arribar a un petit sostret que es passa per l'esquerra per a després girar  cap a la dreta per anar a superar un altre balmat per la seva esquerra, un pas de flanc a la dreta i després un altre pas difícil, seguir amb petita tendència a la dreta fins a la reunió. 40 metres, 9 xapes, IVº / Vº / Ao / Vº+ - Ao / Vº.

Segon llarg: Segueix per la placa amb lleugera tendència a la dreta, buscant els passos, ara a la dreta, ara a l'esquerra de les xapes, a mig recorregut del llarg  anar amb tendència a l'esquerra seguin els bons agafadors fins a arribar a la reunió que és més còmoda que l'anterior. 35 metres, 7 xapes, Vº-- / Vº / IVº+.
Tercer llarg:
En diagonal a l'esquerra per terreny més tranquil que permet anar més ràpid fins a arribar a la reunió. 20 metres, 3 xapes, IVº+ / Vº / IVº+.
Quart llarg:
S'enfila el llarg amb una pujada cap a l'esquerra per terreny relativament més fàcil, es troba una xapa se segueix cap a l'esquerra (No anar recte amunt) per terreny còmode es troba un altre xapa per sobre el cap, ara veig un altre més amunt ja en paret i per terreny més humà, m'apropo fins a situar-me a sota i la resta d'un tronc em serveix per posar una vaga, la veritat és que  després del pas de molta gent es podria arribar a aquest punt caminat un parell de metres per sota, ara toca un pas més que vertical, sort d'un forat impressionant i d'un altre que es veu, i amunt la resta segueix sent difícil fins a la reunió, pas delicat per entrar. 30 metres, 7 xapes, IVº / Vº / Ao / Vº / IVº+.

Baixada :
Ràpel de R-4 a R-2, 57 metres i un altre de R-2 al terra d'uns 50 metres.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.