divendres, 4 de juliol del 2014

Montserrat Sud
Serrat dels Tudons

Aproximació :

Podem deixar el cotxe en Can Jorba i seguir la pista que va a La Vinya Nova, a uns 4 o 500 metres surt, a la nostra esquerra, un camí ben marcat. A partir d'aquest punt el camí té el nom de "Camí dels Francesos" seguir-lo còmodament uns 15 minuts, en un lloc que el camí gira en un angle molt agut a la dreta, veurem recta amunt del camí un senyal de pintura que barra el pas, just a sobre d'aquest senyal una fita marca el desvio a l'esquerra per un sender mol poc marcat que passa i volteja el peu de l'aresta de l'agulla Alícia situada a tocar del camí dels Francesos, seguim en direcció al peu del Serrat dels Tudons per terreny poc marcat però ben fitat, en pocs minuts arribarem al peu de la paret i de les seves vies.

Baixada :

Des del cap de munt seguir el llom, Nord, primer una canal amb un arbre, que pot sevir per fer la darrera reunió de les vies, seguir uns 15 metres més, una petita desgrimpada d'uns tres o quatre  metres ens deixaran al costat d'un esvelt i gruixut Pi que té una anella per rapelar pel vessant Est, 30 metres ens deixen al peu de la paret i a toca del camí que hem seguit per fer l'aproximació, seguir en sentit contrari fins al Camí dels Francesos i despresa baix per aquest fins al cotxe.

Vies :
Ping - Pong

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.