dilluns, 6 d’octubre del 2014

Plantació Superior
Processó dels Monjos
Via :  Perfil Logarítmic
Anem fins al Sentinella, agafem el camí que porta a les vies de La Paparra i Cara de Mico, en arribar al torrent en comptes de pujar seguim en horitzontal fins a arribar a una pedra que ens barra el pas fem un flanqueig per arribar a una feixa de roca, fitada, la travessem i després el torrent, al peu de la via, com únic senyal estan gravades les inicials PL + fletxa.

Atenció el camí a partir del Sentinella està pràcticament desaparegut, a causa de les pluges de l'estiu del 2014.

Una vegada a la paret pugem per la canal 3 o 4 metres per l'esquerra i descobrim les xapes i la fletxa que ens marca el camí vertical de la via.
Ressenya de la via
Primer llarg:
De sota no ho sembla però la pedra és molt bona i els agafadors van sortint, primer recte amunt després una clara diagonal a la dreta fins a prop d'uns matolls, ara recte amunt, quan s'ajeu anar en diagonal a la dreta fins a la reunió. 35 metres, 5 xapes 1 pont 1 pitó, IVº+ / Vº / IVº - IVº+ / IIIº.
Segon llarg:
Seguim en diagonal a la dreta fins a l'extrem dret d'un petit llavi, superar-lo te un passet, després recte amunt fins a la reunió per terreny més fàcil. 40 metres, 4 xapes, IVº / IIIº / Vº / IVº+ / IIIº.
Tercer llarg:
Se surt per l'esquerra per de seguit anar, més o menys, recte amunt combinant algun pas un xic més difícils fins a arribar a sota de l'avant cim, darrer tram amb pedra no gaire bona. Flanquejar a la dreta per anar a la canal i fer reunió dels arbres. 30 metres, 2 xapes 1 pitó, IVº / IVº+ / IVº / IIIº / IIº Iº.
Quart llarg:
Pedra no gaire bona un primer tram vertical després menys difícil. No hi ha reunió, s'ha d'improvisar. 10 metres, 1 xapa, Vº / IVº.

Al Sud baga de ràpel, 30 metres. Baixem per un curt corriol, a la dreta mirant la paret del ràpel (Est) després flanquegem fins a trobar, el camí del Torrent dels Llorers, el remuntem, tot passant per sota el Gorro, fins a sortir al camí gran dels Gorros.