dilluns, 17 de novembre del 2014

Agulles
Portella Superior
Via : Normal
Primer llarg: Situats en l'àmplia vauma de la base pujar recte amunt, sempre pel terreny més fàcil. 10 metres, IIº - IIº+.
Segon llarg:
Un esparrac de parabol, un cap de rebló i després una xapa normal, segueixen tres pitons amb l'ull petit, segueix un pont de pedra, a la fissura es poden posar algun tascó petit, seguir la fissura amb tendència a l'esquerra fins a la reunió de savines seques. 15 metres, 7 assegurances, A2 / Ae / Ao / IVº+ / IVº / IIIº.
Tercer llarg:
Seguim recte amunt per les fissures arribant a una sabina, no veien res més amunt i no tenint clar com seguia preferim sortir de la via original i aprofitar una xapa a la nostra dreta que és d'un altre via (la GEDE) que ens porta de pet a la sabina de la R-3. 15 metres, 1 savina 1 xapa, IVº / / IVº.
Quart llarg:
Recte amunt per l'esquerra, passos drets, després va baixant la dificultat fins a arribar al cim. 15 metres, / IVº + IVº ( IIIº+.
P.D. Portar 2 bagues de 5 o 6 mm per canviar les que estant posades a l'artificial
Baixada : Ràpel de 60 metres per la Normal

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.