Translate

Cercar en aquest blog

dilluns, 22 d’agost del 2011

La Saca Gran o Agulla Dionís

Montserrat
Agulles 
La Saca Gran o Agulla Dionís
Aproximació :

La regió d'Agulles, té diverses entrades la més usual és per Can Maçana a on podrem aparcar el cotxe i remuntar per l'ampli camí que puja al Coll de Guirló, una vegada a aquest, agafarem el camí de la dreta i pujarem al coll de les Portelles, des d'aquest indret temin una vista general, d'una gran part de la regió D'Agulles.
Per anar La Saca Gran o Agulla Dionís,  des del Coll de les Portelles remuntar per l'esquerra i anar seguint el ben marcat camí que passa pel costat de les Savines, l'agulla del Sol Ponent, anem seguim fins a trobar unes cordes fixes que serveixen per remuntar una placa ben llustrosa, tot seguint el camí ens trobarem al peu de L'Aresta Brucs de La Saca Gran. 
Descens :
Desgrimpar uns metres a l'Esquerra és a dir pel vessant Oest, un ràpel d'uns 20 metres, després baixar la canal herbosa, gràcies als arbres i arrels, que mira al refugi i estarem al peu de l’Aresta Brucs.

Via  :  Aresta Brucs
Per informació general telefonar al Patronat 93-402-46-00

Més vies a la resta 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada