dimarts, 13 de setembre del 2016

Gorra Frígia
Via :  Ana Marisa Correia
Descripció de la Via
Primer llarg  :  Comença tres metres a l’esquerra de la via Optima, els primers passos són els més difícils, després la dificultat baixa una mica, seguir les xapes fins a la reunió.  30 metres, 7 xapes, IVº+ / IVº / IIIº.
Segon llarg  :  Primer un xic a la dreta després cap a l’esquerra, les xapes s'han d'anar buscant, que hi són, fins a situar-nos a l’esquerra d'uns matolls. 27 metres, 4 xapes, IIº - IIIº alternant la dificultat.
Tercer llarg  :   Recte amunt fins a la segona xapa, després en direcció a l’esquerra a trobar la intersecció del sostre amb la canal, els darrers metres abans de la reunió s'ha de vigilar, la pedra no és molt bona qualitat. 28 metres, 5 xapes, IIIº+  -  IVº alternant.
Quart llarg  :  Creuem la canal quasi caminant i ens col·loquem al peu d'una dreta paret, els primers metres els fem en artificial forçat en alguns passos, una sortida en lliure molt difícil que quant em faltava dos pams per la xapa he fet servir l’antena, un lliure exigent i en una altra xapa he fet servir una cinta com estrep, dret i difícil fins la reunió, pedra de primera. 30 metres, 12 xapes, Ae / VIº--  / Ae  /  Vº+  /  Vº.
Cinquè llarg  :  Se surt recte, amb una lleugera tendència a la dreta fins a sota el balmat, que se supera aper la dreta, a tocar de una canal, pedra mol descomposta, tres xapes i sortida mes fàcil fins a la reunió. 30 metres, 10 xapes,  IVº - IVº+ / Ae  - Ao  / IVº+ /  IVº / IIº,