diumenge, 31 de juliol de 2011

Proclama de Intencions


Aquest Blog està en “construcció lenta” crec que en sortiré i podré fer realitat la meva idea.

Quina es la meva idea ?

L’objectiu principal NO es explicar la meva vida com escalador (que també ho faré).

L’objectiu principal es fer una ressenya setmanal, molt breu, de tot el que surt en alguns blocs d’escalada i posant la connexió directa  al Blog per veure-ho, m’agradaria que fos un comentari una mica humorístic i cínic (simpàtic) i sobre tot dedicat a les ressenyes, que poden ser útils a les persones de “Bar – Escalada – Bar” i / o  familiars, es a dir de dificultat mitja / baixa i de Mínim risc,

Veurem si ho aconsegueixo ? de moment volia fer un esborrall i em vaig posar el dissabte 30-07-2011 a fer-ho i sorpresa !!!!! Ja està circulant ????

Els meus companys diuen que soc un desastre informàtic (i en moltes mes coses) Jo no ho dic, Jo ho se, així que ja veurem si aquest Blog arriba a algun lloc.

Gracies i Paciència

Guillem

4 comentaris:

Joan Prunera ha dit...

Ei Guillem felicitats te n'has sortit!!! (o t'hen vas sortint, vaja) Ara has de possar blogs (com el meu) per fer-ten seguidor i cambiar una mica els colors del text, que costa un xic llegir... però poc a poc...

Salut company

Joan Prunera ha dit...

Ei Guillem, te n'has sortit... (o ten vas sortint vaja) Ara només et queda fer-te seguidor de blogs (com per ejemple, el meu) i cambiar una mica els colors de texte que no es veuen gaire, però tot això "piano piano"

Salut company

Anònim ha dit...

Endavant, et seguim des de www.uec.cat

apartat uec virtual

Salut
Pere Sauret

Jordi_Brasil ha dit...

Hola, Guillem, Parabens...(Felicitats) per la iniciativa, andavant...i vui dirte que pots contar amb mi pel que calgui per ajudarte amb el blog.....671091409 i jordi_brasil@hotmail.com